Adelle ... O fata care tocmai a trecut in clasa a7-a si care se muta la o școala unde directoarea e chiar mama ei !!!
E posibil !!
........
Prima ei zi de școala a fost super ; multe fete pe care le cunoștea au întâmpinat -o , colegi din clasa , fete de la o clasa mai mare !!
Lucrurile începuse chiar bine , se acomodase foarte repede : profesorii erau buni , colegii o plăceau si totul era perfect .
..........Dar , ceva s a întâmplat ...... !!!
Cu timpul a inceput sa fie atenta si la alte clase dar in special clasa a 8-a unde era băiatul de care se îndrăgostise......James . James este un baiat care uneori e nepoliticos cu profesorii iar notele lui nu sunt Ok !!!
..........Trec zile !! Băiatul are acțiuni interesante fata de ea : ii deschide USA , ii zâmbește , se uita la ea . Adelle este incantata de reacțiile lui si ii raspunde si ea .
Dar oare este posibil !!!???
Fata doamnei Directore sa se îndrăgostească de un baiat ca el !!????Ei bine din cauza fricii prefera sa țină secretul si nu ii spune mamei sale ce simte pentru acest băiat !!
Trec saptamâni !!!........
Ei tot nu își vorbesc dar semnele nu lipsesc !!!Pana cand prietena ei vorbește cu James . Adelle cu sufletul la gura , tremurând așteaptă mesajele !!!
Dar din nefericire lui James ii place de o alta fata si spune ca nu ar vrea sa aibă o relație cu Adelle din cauza doamnei directoare!! ---- oricum școala unde învață e intr o comuna iar ea sta in București deci ar fi imposibil sa se vadă '!!!A doua zi Adelle se întâlnește cu prietena ei si ii povestește ce simte iar aceasta ii spune ca ar putea sa vb cu el la petrecerea de Halloween !! Zis si facut !!
Mesajele nu au fost bune pt Adelle .... El își dorește ca Adelle sa il lase in pace dar ea nu își poate explica de ce James a mai avut un contact cu ea daca nu o place ???!!!'
Citat:" nu răni sentimentele aproapelui tau daca tu nu STI ce simți @!!!Următoarea zi a fost una nasoala . Adelle a văzut cu ochii ei aproprierea dintre James si fata aceea iar fata respectiva are un contact vizual cu Adelle din ce in ce mAi profund !! "Oare știe ca il plac ??"
După câteva saptamâni .......
La ora de sport Adelle il surprinde pe James pe terne .... Prietena ei il întreaba ce e cu el aici :
- Voi nu aveați ora ?
- Aa ..., am dat test si doamna ne a lăsat afara !!
Chipurile !!
Ca de obicei el si cu încă 2 băieți se jucau cu mingea iar el după fiecare Gol încerca sa aibă un contact vizual cu el !!
La final ei au plecat iar ea împreuna cu prietena ei se uitau după el care era cu mai mulți băieți ;
---- fetele se uita insistent la ei ----
James: Iar se uita !!!Întrebarea este : Prietenii lui stiu ca il plac??
Prietena lui știe ca il plac ??
Of , doamne !!!
In final colegul lui Adelle vine si o întreaba daca ii place de James iar ea refuza sa ii răspundă !!!Deci e clar !! Toată lumea știe !!!
O doamne , daca afla mama ???😥😥😥😥.Daca vreți sa asfaltați cum se termina fiți pe faza !!!! 👍🏼👍🏼🤗🤗🤗
" după fapt real "
CITEȘTI
O iubire interzisă !!!
Romance"O iubire interzisă !!" Este povestea unei fete pe nume Adelle care se muta intr o scoala noua si se îndrăgostește de un tip nu tocmai Ok !! Aflați ce se întâmpla !!! Si de ce e interzisă dragoste ??!!