Bölüm 1 (Düzenlendi)

24 4 2
                                    

"Uzayda ne var?"

"Yıldızlar , galaksiler , ışıklar "

Henüz beş yaşındayken uzaya olan tutkum ve merakıma yenik düşerek anneme sorduğum soruyu hatırladım .

Yüzüme küçük bir tebessüm yerleşirken elimde tuttuğum resme baktım . Özenle çizilmiş çizgiler , taşırtmadan boyanmış yerler.

Annem hastalandığında onu kendimce mutlu etmek için yapmıştım bu resmi . Resmi görünce neşesi yerine geleceğini ve çabucak iyileşeceğini zannetmiştim .

Ufak ve saf bir hayaldi benim için . Oysa resmi verdiğimde beklediğim gibi bir tepki vermemişti . Asık suratı görülmeyecek tebessümle biraz oynamıştı o kadar.

"Baba , annem melek mi oldu ?"

Hatıralarımdan birisinden çıkan ses kafamı kaplarken yüzümdeki tebessüm yok olmuştu . Bu sözleri annemin mezarını kazan babama söylemiştim .

Elimdeki resmi bıraktığımda masanın üstündeki resim dikkatimi çekmişti . Anne ve babamın olduğu fotoğraftı . Ben henüz doğmamıştım .

Fotoğraf çerçevesini elime alarak ışık kaynağı az odanın bordo perdelerinin önünde durdum .

Arkamdaki koltuğa yaslanarak fotoğrafa bakarken kapıyı çalan polis yanıma geldi .

"Beril hanım ,  ekibimiz babanızı öldüren şüpheliyi buldu ."

Hızlı ve sert bir yutkunmadan sonra dikleşerek çerçeveyi masaya bıraktım . Polisin peşinden giderken güçlü görünmek için kendimi kasıyordum .

"Mete Bayer. Şüpheli katil bu Beril hanım . İsterseniz şirkete geçerek ayrıntılı şekilde araştırabiliriz."

"Gerek Yok."

Bana göre soğuk çıkan sesimin ardından çantamı ve paltomu alarak arabama doğru yürüdüm . Bu katili kendim bulmak ve kendime özel intikamımı ben almak istiyordum .

Evime doğru sürerken aklım bambaşka yerlerdeydi . Kafamda hala annemin sözleri vardı . "Benden sonra asla kendini üzme "

Hep onun eksikliği ile yaşamıştım . Babam bu eksikliği yaşatmamak için hep yanımda olmuş beni anlamaya gayret göstermişti . Ama 1 ay önce şirket odasında ölü bulunmuştu.

Tanıdığım tüm akrabalarım teker teker ölüyordu . Hepsi için Mete Bayer denilen adamdan hıncımı ve intikamımı kötü bir şekilde almak istiyordum .

İçimdeki kin her geçen gün büyüyordu . Durdurulmazdı . Aynı benim gibi .

Mavi Gün (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin