Sambătă,2 Noiembrie

575 11 2
                                    

VĂ ROG,poate să-mi spună și mie cineva DE CE viața mea e atât de INFIORATOR de jalnică ): ?!

Când ceva merge ÎN SFÂRSIT BINE,apare întotdeauna altceva care să meargă teribil de PROST !!!

Mamă trebuia să mă ducă azi la mall,unde urma să mă întâlnesc cu Zoey și Chloe.Așa că AM RĂMAS COMPLET MASCĂ  atunci când mi-a spus că trebuie să am grijă de Brianna,surioara mea râzgâiata de șase ani,timp de patruzeci și cinci de minute,cât merge ea să cumpere un nou prăjitor de pâine ): !

În ciuda fetișoarei ei drăgălașe și angelice și a leneșilor roz,Brianna este de fapt un pui de Tyrannosaurus rex.Cu STEROIZI.

Nu concepeam să mă întâlnesc cu prietenele mele cele mai bune târând-o pe EA după mine.

Așa ca le-am anunțat pe Chloe și Zoey că ne vedem imediat ce termină mama cumpărăturile.

Am găsit un loc liniștit și comod unde să mă calmez scriind în jurnal.Apoi i-am poruncit Briannei să-și parcheze fundu' lângă mine,pe bancă,și să nu miște.

Nu trecuse niciun minut (sau două,sau cinci)de când îmi luasem de când îmi luasem ochii de la ea,și Brianna se și urcase în fântână,de unde pescuia monede!

Slavă Domnului că apa nu era adâncă!

Apoi am făcut greseala s-o întreb ce naiba căuta în fantana aia.Si-a pus mâinile în șold și mi-a aruncat o privire răutăcioasă și nervoasă.

"Nu vezi că-i o urgentă?!O vrăjitoare bătrână și rea a rapit-o pe Zână Prună de Zăhăr.Iar domnișoara Pixie trebuie să pescuiasca banii ăștia pentru a putea cumpăra un pui de unicorn adevărat de la aprozar,pe care să zburăm și s-o salvăm pe Zână!"

MDA,asta se-ntâmplă când pui o întrebare IDIOATĂ:primești un răspuns IDIOT!

Am tras-o afară din fântână și am pus-o să arunce înapoi grămada consistență de monede pe care le adunase.

Bineînțeles ca Brianna a fost superenervată pe mine că i-am distrus mica vânătoare de comori.Așa că i-am distras atenția și i-am propus să facem o mică plimbare pe la rafturile cu mâncare poate-om găsi niște mostre GRATIS
cu care să ne delectăm.IAAAMI!

Atunci Brianna a-nceput să mă bată la cap s-o duc la restaurantul pentru copii Queasy Cheesy,unde au pizza ei preferată. Nu am nici cea mai vagă idee ce le place așa de mult copiilor acolo.Sunt niște animale imense de pluș,mecanice,care dansează și cânta fals.

Mie una mi se pare sinistru felul în care li se rotesc ochii-n cap și faptul ca niciodată mișcarea buzelor nu se sincronizează cu versurile.Oi fi eu ciudată,dar CINE si-ar dori să MĂNÂNCE intr-un restaurant unde se află un Șobolan de doi metri înălțime,zdrențăros și țopăitor?Nu-mi pasă că poate să cânte "La mulți ani!" și că dă baloane gratis!

Un SINGUR lucru mi se pare MAI ÎNFRICOȘĂTOR decât asta:clovnul cel rău care trăia la mine sub pat când eram mică.

Ai mei tot insiatau ca nu-i decât o creație a imaginației mele.Dar pentru MINE era FOARTE real!

Doamne!Eram de-a dreptul ÎNGROZITĂ la gândul c-o să mă apuce de glezne și-o să mă tragă sub pat,unde o să rămân PRIZONIERĂ probabil, o ETERNITATE!

Slavă Domnului că am mai crescut și m-am mai maturizat și NU-mi mai e frică de chestii tâmpite și pueurile cum ar fi clovnii cei rai.

Poate cu excepția acelor nopți foarte întunecoase cu furtună în care văd niște umbre ciudate.

Oricum,zic:"Îmî pare rău Brianna!N-am niciun ban.Va trebui s-o așteptăm pe mama."

Insemnarile Unei Puștoaice 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum