Eram așa deprimată de cele întâmplate ieri la Queasy Cheesy,încât abia am reușit să mă dau jos din pat azi-dimineață.
Așa că mi-am zis...ce-mi pasă?!
Am decis să nu mă mișc de-acolo și să-mi petrec timpul UITÂNDU-MĂ ÎMBUFNATĂ PE PEREȚI.
Din nu știu ce motiv,îmi face întotdeauna foarte bine să-mi plâng de milă și să mă scald în propriile lacrimi.(: !
Am reușit în sfârșit să mă ridic din pat pe la prânz și mi-am petrecut toată ziua pe You Tube.Trebuia să verific din zece în zece minute.Nu mă puteam abține,de parc-aș fi fost obsedată sau ceva de genu'
Speram ca Mackenzie să fi zis la mișto faza cu postatul pe You Tube.
Adoră să mă tortureze în felul asta.
Ora 14:00
Ora 15:00
Ora 20:00...
Nimic!!!La 20:30 ajunsesem la concluzia că toată chestia nu fusese decât o glumă proastă care să mă SCOATĂ DIN MINTI.Și chiar REUSISE!
Mackenzie e mai rea decât o javră fioroasă și mă disprețuiește în ultimu' hal.Slavă Domnului că n-a mers ATÂT de departe!
M-am hotărât să verific pentru ultima oară înainte să mă bag în pat și apoi să dau uitări toată povestea...
Ora 21:00...
NUUU!!!Devenise oficial.
NIKKI MAXWELL,ÎN
DIRECT LA QUEASY
CHEESY,
ACUM ȘI PE YOU TUBE,
PENTRU DELECTARE AUDIENȚEI!Și avea deja șapte vizualizări ): !
Eram DEVASTATĂ!
Îmi rămăsese un singur lucru de făcut...
AAAAAAHHHH!!!
(Astă-s eu țipând în pernă!)Cum voi mai da ochii cu colegii,știind că toți mă bârfesc și fac mișto de mine?!
Și cum rămâne cu Chloe,Zoey și Brandon?
Sunt cei mai minunați prieteni din lume.
Crăpam de rușine la gândul ca vor trebui să treacă prin tot CIRCUL în care se transformase viață mea.
Îmi repetam întruna...
DE CE EU?!
): !!