Είμαι η Αθηνά. Είμαι δεκαεπτά και ζω στην Αθηνα με τον παππου μου και καποιες φορες τους γονεις μου. Εκεινοι δουλεύουν στην παλια μας γειτονιά, και ειναι σχετικα μακρυά η μητερα μου ως πωλήτρια σε ενα κατάστημα με ρουχα και ο πατερας μου σε μια δημοσια υπηρεσία, εγώ προτίμησα να αλλαξω σχολειο μιας και στο παλιο δεν έβγαινε άκρη οποτε μετακομισα στο σπιτι του παππο.υ.. Ημουν λιγο αντικοινωνική και αρκετα κλειστή στον εαυτο μου υστερα απο καποια γεγονότα με αποτελεσμα να ξεκοψω απο τις παρεες μου και να καταληξω στα 15 μου σε μια ρουτίνα σχολειο-σπιτι. Υστερα ηρθα εδω ..και επετρεψα σε καποια ατομα να με πλησιασουν..οποτεε ναι εκανα νεες παρεες. Κυριως εναν κολλητο και μια κολλητή.
Ειμαι κατα βαση σπιτογατα..κυριως ασχολουμε με το ίντερνετ και τις ιντερνετικες μου παρεες . Ειμαι ενα συνηθισμένο κοριτσι πιστεύω. Μετριο ανάστημα γυρω στο 1,69 , ανοιχτα καστανα ματια, μακρια καστανα μαλλια που εφταναν μεχρι την μεση μου σε σχημα μπουκλας, λευκο δερμα, σαρκωδη χειλη. Απο σωμα σχετικα αδύνατο αλλα διαθετω πλουσιοπαροχα τις αναμενομενες καμπυλες. Φοραω συνήθως φαρδιες φορμες η τζιν και το στυλ μου ειναι καπως πιο casual . ολοι μου λενε οτι πρεπει να δειχνω πιο θηλυκό αλλα μαλλον δειχνω το αντίθετο.
Η μερα με βρηκε στο κρεβατι μου να ασχολουμε με τον υπολογιστή και τα λογοτεχνικά βιβλια μου..ωσπου ξαφνικά το κινητό μου ξεκινησε να δονητε στο κωμοδινο που βρισκόταν δίπλα μου ενω ταυτόχρονα χτυπάει η πορτα..ετρεξα στην πορτα ..ποιος ηταν πρωι πρωι;;;
YOU ARE READING
~εικονικος Κοσμος~
Teen Fiction~Virtual World~ Γεια σου κόσμε! . Αυτή θα είναι η τρίτη μου ιστορία, ελπίζω να σας αρεσει. ~Don't copy the story~