"Ο Νίκος;" αναρωτήθηκα φωναχτά μάλλον γιατί λίγες στιγμές μετά ακούστηκε η αγουροξυπνημένη φωνή της Κάτε.
"ποιός Νίκος τι λες;"
"Άστο τίποτα κοιμήσου" της απάντησα και γύρισε πλευρό, σκεπάστηκε και ξανά ξεράθηκε. Σε αυτό τη ζηλεύω πραγματικά.. κοιμάται πολύ εύκολα σε αντίθεση με εμένα. Κοίταξα το κινητό μου.
(ο Νίκος είναι ψηλός γύρω στο 1,87. Γυμνασμένος και γεροδεμένος. Καστανά μαλλιά , πρασινοκάστανα μάτια και σαρκώδη χείλη. έχει μερικά piercings.. παίζει ντραμς και γενικά έχει το style ενώς metala )
Νίκος Σπ. "Συγγνώμη για πριν... δεν έφταιγες εσύ απλά είχα νεύρα με τον μαλάκα τον Μήτσο! Ελπίζω να είμαστε εντάξει :/ δεν ήθελα να σου μιλήσω απότομα!"
Σκέφτηκα λίγο και κατόπιν ξεκίνησα να πληκτρολογώ.
Αθηνά Φ." είμαστε εντάξει! Καταλαβαίνω μην ανησυχείς!"
ναι με νευρίασε πολύ το ομολογώ αλλά εν μέρει τον καταλάβαινα, όταν νευριάζω και εγώ έτσι είμαι.
Νίκος" Ευχαριστώ..! Τι κάνεις μέσα τέτοια ώρα; :P "
η απάντηση ήρθε σχεδόν αμέσως.
"με ξύπνησες λίγο xD " του απάντησα
"ωχ αλήθεια; τι βλάκας.. συγνώμη"
"σταμάτα με τα συγνώμη λολ! εγώ φταίω είχα αφήσει το ίντερνετ ανοιχτό"
"και ξυπνάς τόσο εύκολα εσύ;¨¨
"ναι δυστυχώς και πρέπει να το δουλέψω αυτό"
"ναι πρέπει ;) "
"δεν πάμε για ύπνο; δεν θα ξυπνάμε αύριο"
"μπα.. ας κάτσουμε λίγο. αφού ξύπνησες που ξύπνησες χδ και έτσι και αλλιώς δεν έχω ύπνο.."
"γιατί αυτό; ο.Ο"
"έχω ακόμα τα νεύρα μου.. όταν βγήκες έγινε της τρελής στην ομαδική"
"πώς ξεκίνησε όλο αυτό;"
"από μια πλάκα ουσιαστικά..απλά ο Μήτσος δεν δέχεται κάποια πράγματα και εγώ το ίδιο.. και δεν δέχεται ότι μπορεί κάποιος να ξέρει κάτι παραπάνω και ας είναι αυτός ο μεγαλύτερος."
"μια μεγαλύτερη εμπειρία την έχει η αλήθεια είναι :P "
"ε ναι προφανώς αλλά όχι σε όλα.. και σσ δεν τα λέμε αυτά :P ;) "
"χαχα εντάξει μυστικό"
"χαχα ναι.. για πεςς μου τι κάνεις εσύ! καιρό έχουμε να μιλήσουμε στην ομαδική μόνοι μας"
YOU ARE READING
~εικονικος Κοσμος~
Teen Fiction~Virtual World~ Γεια σου κόσμε! . Αυτή θα είναι η τρίτη μου ιστορία, ελπίζω να σας αρεσει. ~Don't copy the story~