Perspectief sarah:
De regen tikte hard tegen het raam waardoor je alleen het getik hoort.Het geeft je een rustgevend gevoel. Ik ben dus op me werk en ben als enige aanwezig, iedereen is al naar huis behalve Sarah, Sarah Ben Salih. Ik werk dus als binnenarchitecte en vind het echt een leuk beroep! Ik keek naar de klok en zag dat het al 10 uur was en dacht: me moeder maakt me af, ik moet nu weg! Dus pakte ik al mijn belangerijke papieren en benodigdheden, ik sloot mijn praktijk en liep naar mijn Range Rover. Thuis aangekomen liep ik regelrecht naar mijn kamer en besloot een lange verfrissende douhe te nemen. Wat mij goed deed. Na het douchen trok ik mijn Marokkaanse huispak en liep naar beneden waar ik mijn moeder begroette" Sarah, waar was je a masgotta?",vroeg me moeder, "ik was op mijn werk yemma",antwoorde ik haar." "Oow oke dan is het goed hbiba". Na te hebben gegeten en nog wat bijgekletst gaat de bel af. " ik ga wel yemma" zei ik nog tegen me moeder. Ik maakte de deur open en zag daar Chakir staan, chakir is mijn broer en tevergeefs ook de oudste van ons. Ik groette hem met een knuffel en gaf meteen een kus op me wang waarna hij mij begroette met:"salaam little sister". Ik moest heel erg hard lachen en gaf hem een speelse klap op zijn achterhoofd waardoor hij me heel erg dodelijk aankeek. Chakir en ik liepen naar de huiskamer en Chakir begroette onze moeder, een vader hebben we niet. Die is 3 jaar geleden omgekomen tijdens een auto-ongeluk, ik heb er nog veel moeite mee om dat te verwerken, maar gelukkig heb ik een beste vriendin aan mijn zijde genaamd: Yousra Benyasrin. Yousra ik 19 jaar net zoals ik en heeft 2 oudere broers een een zus, ze is dus de jongste van het gezin. Ook Yousra heeft geen vader. Haar vader is ook omgekomen tijdens een auto-ongeluk wat best wel toeval is, maar Alhamdoelilah ten alle tijden. Na het afruimen en afwassen, ga ik naar boven. Ik neem even een kijkje bij mijn broertje Fouad die 16 jaar is en zie dat hij al snurkt als een olifant, dus laat ik hem ook met rust. Dan neem ik een kijkje bij shakira mijn zusje van 15 jaar en zie dat ze aan het snikken is. Ik loop naar haar toe en ga naast haar liggen en vraag haar waarom ze huilt.............Niet wetend dat er wat aan de hand is met mijn zusje...............
JE LEEST
Het onverwachte
RomanceHet is niet mijn schuld. Het leven zit nou eenmaal vol gevoelens. Ik vertrouwde mensen die uiteindelijk slangen bleken te zijn........... Slangen die je pijn willen doen die je willen kapotmaken...maar uiteindelijk ook spijt leden...... ~Sarah