Saklı Gerçek

957 14 8
                                    

Ben Mia. Hayatim gayet normal ve sıkıcı. 17 yaşında olmak gerçekten zor.Her zaman macerayi, korkuyu, ruhları sevmisimdir fakat bazen sıkıcı yaşamak iyi gelebilir. Asla korkma ! Korkman gereken bişey yok.Ama bazen korkmak korkmamaktan daha iyi olabilir.

Bölüm 1

-Mia hemen hazırlanmazsan geç kalacaksın.

-Tamam anne.

-Durumun farkinda olduğunu sanmıyorum Mia.

-Yapma anne.Okula geç kalmam kadar küçük bir suçtan kafamı utulemene izin vermiyecegim.Aksam görüşürüz.

-Iyi git!

-Jessy! Hey Jessy !

-Hey Mia! Otobüsle gidecegini saniyordum.

-Canım sıkkın yürümek istedim. Nasılsın?

-Pek iyi olduğum söylenemez.

-Yapma Jessy...Bu yaptığımız yanlıştı.Evet biliyorum ama artık olan oldu.

-Hadi ordan! Kaç kere insan öldürdük ki hayatımızda.

-Bağırmayi bırak. Artık hiç bişeyi değiştiremiyecegimize göre saçmalamayi kes.

-Bana bağırma!

-Bana bak Jessy. Seni kırmak istemiyorum ama artık kendine gelmelisin.Hadi artık yuruyelim dikkat çekiyoruz.

Okula geldiğimizde herkes derse girmişti. Geç kalmaya alışık bir insan olduğum için beni germedi.Ama bugün Jessy'nin davranışı korktuğunun göstergesiydi.Bu da risk demekti.Herseyi anlatabilirdi.Hemen Colt'u aramaliydim.Ama bunu teneffüste yapmam daha mantıklı olacaktı. Hemen derse girdim.Derse girdiğimde aptal Sally suratima bakiyordu.Gecerken onada cantamin tadini tatma zevki verdim.Tabi onun böyle bişeyi yapma cesareti yoktu.Gecip yerime oturdum.Bay Dodge bir profesör olmasına rağmen hala gençti.Tenefusu sabırsızlıkla beklemelerim sonunda zil çalmaya tenezzül etti.Hemen Colt'u aradım. Iki saniyede açması beni çok şaşırttı.

-Colt

-Alo.Efendim Mia.

-Bir sorunumuz var

-Ne gibi ?

-Sanırım Jessy korkuyor.

-Bundan bize ne.

-Saçmalama Colt.

-Ne yani?

-Colt korkup herseyi anlatabilir.

-Bunu yapmaya cesaret edebileceğini sanmıyorum.

-Korkan biri herseyi yapabilir Colt.

-Tamam sakin ol.Onunla konuşacağım. Bulusmamiz lazim Mia.Ben Nick 'i arayip ona haber vericem.Senden tek istediğim sakin olman.

-Tamam Colt.

Bölüm 2

-Şimdi ne olacak ?

-Önce sakin olmamız lazim

-Tamam sakinim fakat ya adam olmediyse Colt.

-Bak Mia bu bir kazaydi tamam mi?

-Iyi de ona yardim edebilirdik.

-Ona yardım etmiş olsaydik suan burda degil hapiste olurduk Mia !

-Nick ona bağırma !

-Kapa ceneni Colt !

-Yeter ama konumuz bu değil.

-Jessy sana bir soru sorucam ama dürüst ol.

-Seni dinliyorum Colt.

Saklı GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin