Saklı Gerçek 3

67 5 0
                                    

Colt : Ah! Uyandin demek. Sirtimdan in bakalim.Yaran tam iyilesmedi biliyorsun.

Mia : Sevgilim, o kadar mutluyum ki herseyin bitmesine o kadar sevindimki unutma bu hafta kiliseye gidiyoruz.Ne zamandır ugramiyorduk.

Colt : Olur canım gideriz.Calvin uyanmasi mi hala ? Calvinn !

Mia : Yok o çıktı.

Colt : Çıktı mı ?

Mia : Evet. Sanırım bir kiz arkadaşı var.

Colt : Kiz arkadaş ve Calvin .O da güzel.Neyse yürü hadi kahvaltiya yürü.

O gün, vuruldugum gun herşey tamamen bitti sanmıştım. Gözlerimi hastanede acmistim.O aralar gozlerimi hastanede açmaya alışmıştim.Colt basimdaydi.Calvin de kanepe de uyuyordu.Iki kursundan sonra sersem gibiydim.Ama şimdi iyiydim.Yaram hala tazeydi.Kasiniyordu ama buda iyiye isaretti. Demek iyilesiyordum.Coltta iyiydi.Benden daha iyiydi en azindan.Calvin nefsi müdafaa diye ceza almamisti.Benim mimarlik işim ciddi anlamda duzelmisti . İspanya. Evet.Artik güzel geliyordu burası. Colt ve ben ah pardon birde Calvin. Artık herşey güzeldi. Colt Italyan restauranti açmıştı. Onunda işleri iyiydi.Mutluyduk.Mutlu da kalacaktik.

1 yıl sonra

Colt : Calvin'in evlendiğine inanabiliyor musun?

Mia :Cevabı biliyorsun Colt.

Colt : Sanirim biliyorum Mia.

Mia : Aile çoğalıyor desene.

Colt : Aynen Mia.Ev doluyor. Artık 4 kişiyiz.

Mia : Yanılıyorsun Colt.

Colt : Ne demek istiyorsun canım ?

Mia : Babalık sana yakışacak Colt.

Colt : Ciddi misin Mia ?

Mia : Gayet ciddiyim canim.

Colt : Calvinn amca oluyorsun.

Calvin : Tebrikler Mia. Tebrikler kardeşim.

Diana:Tebrikler.

Mia : Teşekkürler.

Colt : Teşekkür ederiz.

Colt: Seni seviyorum Mia.Bana benden bir parça verdigin içinde sana teşekkür ederim canım.

Mia : Bende seni Colt. Bende seni seviyorum.

Evet.Aileye iki kişi birden katılmıştı. Coltla çok mutluyduk.Baba olmak için can atıyordu . Herşey iyiye gidiyordu.Artik ailemiz buyumustu.Gercek bir ailemiz olmuştu.Hepimiz mutluyduk ve mutlu kalacaktık.Sonucta önemli olan huzur ve mutluluktu.Huzuru bize tekrar gelmişti. Artık mutlu bir hayat başlıyordu. Mutlu ve huzurlu bir hayat. ..

▪ SON ▪

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saklı GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin