Herşey düzeldi derken bu da Nereden çıkmıştı ?
Herşey yeniden başlıyor da ne demekti ?
Tanrım kafayı yemek üzereyim. Neden o gün o otele gittikki ? Neden ? Bütün hayatımız boyunca bu korkuyla mi yaşayacağız ? Anlamıyorum. Hiçbirşeye anlam veremiyorum. Artık dayanamıyorum.
Bölüm 1
Colt:Canım saat 11 işe geç kalmak istemiyorsan hemen kalkman gerekiyor.
Mia:Kalkmaya çalışıyorum Colt. Ama bu baş agrisiyla yaptığım cizimlerle Pizza kulesine taş çıkartacak kadar eğik binalar yapabilecegimi açıkça görüyorum.
Colt:Sabahları espri anlayışın hiçte iyi olmuyor tatlım.
Mia:Ilgilenmemiz gereken iğrenç bir meselemiz olduğunu saniyordum.
Colt:Mia konuyu acmasan diyorum. Hazir herşey yolunda giderken.
Mia:Colt bana bak.Artik sinirleniyorum.Hic mi korkmuyorsun ? Eğer o adami oldurdugumuz ortaya cikarsa Fbı daki isinde tehlikeye girecek. Bilmem farkinda misin ?
Colt:Tatlım nefsi müdafaa diye birsey var bilmem hatirlar misin?
Mia:Bana laf kalabalığı yapma Colt.Gayet ciddiyim.O adami yanlışlıkla da olsa öldürdük. Hem Nick'i de öldürdük unuttub mu ?
Colt:Seni oldurmeye çalışan caniyi oldurmeye çalışıyordum Mia.Bunu ölene dek kafama kakacak misin ?
Mia:Tamam Colt.Tartismak istemiyorum.Simdi ise gidecegim.Aksam geç kalma.
Colt:Tamam anneciğim !
Mia:....
Tanrı aşkına bu adamı seviyorum fakat beni bazen çileden çıkarıyor. Montumu giydim.Bu not gelmeden önce geçen iki yılda hersey düzeldi sanmıştım. Fakat hiçbirşey duzelmemisti.Kafam bu düşüncelerle doluyken asansörün geldiğini bile farketmemistim.Asansorun kapisi açıldı. Bayan Grag bana gülümseyerek geçti. Günaydın demesini tercih ederdim fakat bu onun gibi yalnız yaşayan ketum biri icin bole iyi bir adımdı.Kocasi öldükten sonra iyice eve kapanmıştı.Sadece mutfak alışverişi için evden çıkıyordu. Otopark katına indim. Dışarınin soğuğu otoparkın egzos gazindan grilesmis kolonlarina kadar islemisti.Arabaya bindim.Hemen klimayi actim fakat hiç isinmiyordum.Arabayi calistirdim.Motorun isinmasi icin birkaç dakika bekledim.Sonra otoparktan cikmak için gaza bastim.Otopark çıkışında bekçi Bob bana gunaydin dedi.Tanrim gunaydin diyen bir canli buldum diye geçirdim icimden.Vucudum karincalasiyordu.Bu iyiye işaret değildi. Sanırım sifayi kaptim.Yolda ilerlerken Russell'in kitapçı dükkanınin önünden geçtim. Russell'i pek sevmezdim.Bir zamanlar babamın yakın arkadasiydi.Tabi oğlu Joseph benden hoşlanana kadar.Joseph tam bir korsana benziyordu. Yani pek tipim değildi. İş yerinin otoparkina arabami parkedip yukari ciktim.Odam gayet duzenliydi.Daniel işini iyi yapıyordu. Ne kadar salak gibi gozuksede aslında akilli biriydi.
Catherine:Mia çizimler hazır mı?
Hıh bende neden hala günümü mahvedecek birşey olmadı diyordum.Catherinele ortak oldugumuzdan beri çok degismisti.Bir havalar bir havalar...Artık ondsn nefret ediyorum desem yeridir.
Mia : Hazır canım senin masanın üzerine bırakması icin sekretere vermiştim ona sor.
Catherine:Hazır olduğuna sevindim.
Surtuk. İşi gücü yok bana sarıyor. Ben sinirlerimi yatistirmaya çalışırken telefonum çaldı. Arayan Colttu.
Mia : Efendim hayatım.
Colt : Mia hazırlanıp asagi in seni almaya geliyorum. Yalniz acele et.
Mia : Ne oldu Colt? Iyi misin?