Şeytan Meyvesi

572 3 4
                                    

Heyooo! Yeni kitap yine ben 😄. Bu giriş yazılarında sıçıyorum ben ama idare ediverin. Bu kitapta şeytan meyvelerinin özellikleri , kimin kullandığı vs gibi şeyler yazıcam. (Başlıktan da anlardınız bunları da neyse 😂😂) Hafif sıçmışken sıvamadan bölüme geçiyorum inş oy kullanıverirsiniz 🙏🏻☺️.
En başta şeytan meyvesi nedir onu anlatayım. Şeytan meyveleri yiyene değişik güç veya özellikler veren meyvelerdir. Bu özellikler gerçekten işe yarar ve az bulunur oldukları için acayip pahalıdırlar( kimisi 100.000.000 beli yi geçer).

One piece animemizde Grand line dışında pek bilinmez millet efsane sanar.

Aynı dönemde bir meyveden bir tane bulunmaktadır. Yani meyve kullanıcısı ölürse meyve dünyanın başka bir yerinde belirir ve yenilmeyi bekler.

Tatları dışarıdan güzel gözükse de iğrençtir. Yeme kuralları diye bir şey yoktur. Bir parça ısırsanız , kabuğunu soyup yeseniz , kabuğuyla yeseniz(mal mısın demeyin yiyen var😂) veya dilimleyip yeseniz de aynı etkiyi verir. Ama bir kişi aynı anda iki meyve yiyemez çünkü bir şeytan meyvesi yemek ruhunuz üzerinde şeytanla anlaşma yapmak demektir ve meyvenin ruhu sizinkiyle birleşir. İkinciyi yemeye kalkarsanız vücudunuzda iki şeytan meyvesi ruhu çarpışmaya başlar ve yok olursunuz.

Şeytan meyvelerinin 3 türü vardır.
Logia
Paramecia
Zoan
Bu 3 türden biri olan paramecia insana süper güçler verir. ( fiyuuu Superman gibi filan dicem de öyle değil daha çok ucube gibi) Mesela gomu gomu no mi meyvesi (lastik meyvesi) seni lastik adam yapar ama birinin aniden önünüzde kolunu 5 m uzatması size ucube gibi görünür değil mi ? (Neyse sıçıyorum sanırım 😂)
Diğer iki türden biri olan logia ise meyvenin özünü vücudunuz yapar mesela mera mera meyvesi( Ateş meyvesi) vücudunuz tamamen ateş olur tabi kontrol edersiniz ve etrafı yakmazsınız. Bu tür kullanıcılara fiziksel saldırılar işe yaramaz(haki ile kaplanması hariç). Çünkü kesilen senin vücudun değil ateştir. Bu da ateşle tekrar kapanmana yarar veya ışık veya buz vs. Bu tür meyveler en güçlü meyveler olarak bilinir.

Son tür şeytan meyvemiz olan zoan türü ise size 3 değişimli dönüşüm sağlar. Genellikle hayvan dönüşümü sağlar. Kurt , köpek , boğa , anka kuşu filan gibi. Bu da size fiziksel güç ve daha değişik özellikler kazandırır. 3 değişimli dönüşüm dediğim ise mesela boğaya değişecekseniz 1. Dönüşüm insan haliniz 2. Dönüşüm yarı insan yarı boğa ve 3. Dönüşüm ise tamamiyle boğadır. Bu üç tür arasında istediğiniz gibi dönüşüm geçirebilirsiniz. Bu tür meyvelerin antik(dinazor vs.) veya çok çok nadir bulunanları da vardır.

Hehe bitti bölüm bidahaki bölüm de görüşürüz inş
Takipte kalın 😄

One Piece Şeytan MeyveleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin