İsim: Gomu Gomu No Mi
Tür: Paramecia
Kullanıcı: Monkey D Luffy
Özelliği: Kişiyi lastik adam yapar.
Güçlü Yönleri: Bu meyveyi yiyen kişinin vücudu tamamiyle lastik olur. Bu özellik her zaman açıktır. Bitme kapanma veya kullanıcıyı yorma gibi bir durumu yoktur. Kişi lastikten olduğu için esneyip saldırıdan zarar görmeden kurtulabilir. Bu da Luffy' ye mermilere karşı ölümsüzlük verir. Mermiler onu delemez. Çok yüksek bir yerden düşme veya çok ağır bir cismin altında ezilme gibi bir durumda kullanıcı esner ve zarar almaz. Kollarıyla bir yere tutunup gerilip uzak mesafelere uçabilir yere düşme esnasında zarar almayacağı için çok kullanışlıdır. Esnek olması da hareket akıcılığı bakımından artı özellik kazandırır.
Zayıf Yönleri: Vücudu lastik olduğu için kesici aletlere karşı normal bir insandan farkı yoktur. Yüksek şiddetli darbelere karşı acı hisseder. Bunun dışında genel şeytan meyvesi kullanıcılarının dezavantajlarına sahiptir.
Saldırıları:
- Pistol(Tabanca): Bu saldırı normal yumruğun arkadan getirilerek ivme kazanması sonucu hızlı ve güçlü inmesidir. Uzak mesafelere kadar kollarını uzatabilir.
- Gatling(Makineli): Çift yumruğun çok hızlı bir biçimde hız kazandırılarak savrulup yumruk atılmasıdır.
- Stamp(Zımba): Yükseğe zıplayıp yere doğru ayak tabanlarını birleştirerek parmak uçlarıyla vurulmasıdır. Yerin eğer altı boşluksa yeri kırar bu sayede zemin üstünde duran rakipleri saf dışı bırakır.
- Rifle(Tüfek): Elin geriye doğru uzatılması sırasında elini 360' döndürerek spiral halini aldırması ve sanki yivli bir tüfekmişçesine kişiye vurulması, vurduktan sonra eldeki yiv ( spirallik) serbest bırakılır ve rakip döndürülerek geriye fırlatılır.
- Bazooka(Bazuka): İki ekin birden geriye doğru uzak mesafelere uzatılması ve çok hızlı bir biçimde karşıdaki rakibin göğsüne ellerin bilekleri birleştirilip avuç içleriyle darbe vurulması ile olur. Rakibi kendinden uzaklaştırmak ve güçlü bir darbe vurmak için kullanılır.
- Fuusen(Balon): Vücudun içine hava çekilir ve gövde bölümü şişirilir. Gelen büyük maddeleri bu balon gibi gövdede sektirip başka taraflara atmayı amaçlar. Yere çok yüksek bir yerden arkadaşları ile düşülürse yine hava çekilir ve hava yastığı tarzında düşüş yavaşlatılır.
- Muchi(Kırbaç): Bacağın geniş bir yay çizilerek karşıdaki rakibin yan tarafına doğru savrulması. Çok sayıda düşmanı önünden temizlemek için kullanılır.
SPOİLER ( izlemeyenler için okumanızı tavsiye etmem )Özel Saldırılar: Luffy vücudunun lastik olmasını çok iyi kullanabilmektedir. Mesela "gear second " dediği bir tür ikinci düzene geçiş işlemi vardır. Bu işlemde sadece kalp tarafından değil ayaklar ve eller yardımıyla vücuda kan pompalanır. İki üç kat daha hız artı güç kazandırır. Normal insanların uzun zamanlar çalışıp soru(kazı) adı verilen hızlı koşmayı Luffy gear second da yapabilmektedir. Vücudu aşırı kan pompalanmasından dolayı kırmızı görünür. Bu özellik sadece Luffy de vardır. Çünkü kimsenin damarları o kadar güçlü bir basınca dayanamaz. Luffy ' nin damarları da lastiksen olduğu için basınca dayanabilir.
Gear Second Saldırıları:
- Jet Saldırıları: Normal saldırıların görülemeyecek hızla rakibe vurulmasıdır. Bu da saldırılardan kaçmayı engeller. Hızı sayesinde saldırıların gücü de artmış olur.
Gear Third Saldırıları:
- Parmak ağza koyup üflenir. Sıkıştırılmış havayı koluna veya ayağına pompalar. O parça bir devin eli veya ayağı kadar büyük olur ve sıkıştırılmış hava olduğu için normal bir yumruk kadar sert olur.
Haki Kullanımı:
Görü
Katı Silahlanma
Kralların Hakisi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Piece Şeytan Meyveleri
RandomEn iyi animelerden biri olan one piece de hep şeytan meyveleri ilgimi çekmiştir. Benim gibi merakı olan varsa okusun derim