hate

27 1 0
                                    

haat begint met iets klein en groeit als een groot ding dat in je leven alles verpest. het ergste haat is van je ouders. wanneer 1 van de ouder zegt dat die van je haat en vloekt. ben jij de persoon die niet gewilt word in de familie. ik ken dat gevoel . je word niet geaccepteerd door je eigen bloed ouders . het maakt niet uit hoe jij je voelt zij maken zich zelf alleen maar blij door te zeggen wat ze willen zeggen. zonder na te denken maken ze hun dochter/zoon verdrietig ,maar weet je wat het ergste is om je zelf te haten ,je gedrag je dromen je lichaam. alles echt alles. ik haat me zelf. dat is erg. een persoon kan daardoor ook emotioneel worden op bepaalde manieren of plekken bv: in klas, omgeving en in vrienden groep, maar dat is normaal je bent niet de enige . ik had een keer een man van 20 zelfmoord zien plegen omdat hij zich zelf haatte. ik ben ook zelf op die positie beland. ik had mijn raam open staan en keek naar buiten. ik dacht aan de toekomst mijn kinderen mij man etc . elke keer wanneer ik een bries kreeg in me gezicht liet ik een traan vallen .ik was ziek mentaal en fysiek... ik had niet normaal hoofdpijn! hoe lang ik daar zat? weet ik niet meer . maar dat maakte niet uit. wat belangrijk was dat ik het idee had om zelfmoord te plegen te springen van het raam en belanden op de grond. hoe zou het zijn? zou het pijn doen ? zal er iemand mij missen. ben ik de enige die nu zelfmoord wilt plegen. ik hield mijn hart vast en kreeg een paniekaanval ik kreeg weinig adem en voelde een little bit hope in me . ja ,mensen die klein beetje  hoop staat op en gaat verder met zijn leven. ik kijk naar beneden ik voel me voeten niet meer . DOOD, makkelijk he het zijn maar 4 letters maar zijn er zo veel van aan getroffen .waarom? waarom ik? maak ik het moeilijk voor mijn zelf? waarom haat ik mezelf?waarom worden ze boos opme ? why? what is the reason to hate me? ik liet me rusteg los en maakte mijn hersenen leeg ik dacht aan niets. niemand niemand boeide me op dit moment . niemand. alleen me zelf . Christina een meid die dromen heeft en eerlijk gezegd nooit moed heeft gehad dat het zou uitkomen en zich zelf haatte omdat ze het bui was en wou zelfmoord plegen. Ik deed me ogen wijd open en keek naar de kale boom die loodrecht voor me stond. Het was zo koud dat mijn tranen waren uitgedroogd op mijn gezicht. Ik ging met me bevroren hand over mijn wang en keek naar beneden.  ik zag een familie avond wandeling doen ik kreeg een glimlach op me gezicht. wat een leuk gezin ze zijn gelukkig . en toen kaam alles op zijn plek terecht . geluk is de enige hoop dat ik nog in me heb. ik wil gelukkig zijn . ik wil lachen en van me zelf houden . ik had hoop. hoop om geluk te worden.

Christina 15 jaar

Just A KidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu