2033 yılı 16 ağustos salı
Kafasını duvara vurup haykırıyordu. Yaşadığından utanıyordu çünkü 15 yaşındaki kızı yaşam savaşı verirken o aldığı her nefesi geri kusmak istiyordu. Yemek yemeyi, uyumayı kendine yasaklamıştı. Kendi mucizesini, canının bir parçasını bu hastalık ve tıbbi ilaç kokan hastanede bırakmak acıların en büyüğüydü onun için.
"O daha 15 yaşında Bora 15 yaşında. O ölüyor"
15 yaşında olduğunu söylediğinde zamanın onun için ne kadar ilerlediğini hatırlayıp o an geçen saniyelere lanet yağdırarak durmalarını söylemek istedi.
Aynı yaşlardaki siyah saçlı takım elbiseli adam ,ellerinden tutup otuz yaşlarındaki kadını kendine çekti Yüzünde ki çizikler elli yaşında gibi gösteriyordu çaresizdi. Bütün umutları solunum cihazına bağlanmış hastanenin soğuk odasında ölümü bekliyordu.
Adam bıkmış, yorulmuş görünüyordu."O bizim kızımız" diyebildi kekeleyerek sesi bir borudan gelir gibi çıkmıştı içinden az sonra yapacağı Konuşmanın provasını yapıyor gibiydi. Bu, hayattaki en zor şey olmalıydı.
Ellerini adamın avuçlarından kurtarıp kendine çekti.
"Kahrolası teknoloji onu iyileştiremedi başaracağını söylemişlerdi"
Yeni tedavi yöntemleri ve verilen onca para işe yarayamayacak kadar geciktiklerinin felaket bir sonucuydu.
Adam derin bir nefes verdi.
Düşünceliydi ama şuan ki durumda olması gerekenden daha soğuk kanlı davranıyordu soluk teni ışıkta daha beyaz duruyordu. Bitkin olması bir anlamda ona zombi havası katmıştı."Selina'yı donduracaklar özel Cryonics projesi şirketlerinden biriyle anlaştım. Sadece, Rebirth şirketinin bu işlemi yapabilmesi için senin imzan gerekli"
Kadın beyninden vurulmuşa dönmüştü öfkeli ve şaşkın bakışlarını adamın üzerinde yoğunlaştırdı.
Birden herkesi şaşkına uğratacak şekilde hareketlenmiş ,adama yumruklar savuruyordu. Öfkesi kadını bitkin düşürmüş olacak ki her yumrukta gücü tükeniyor, yüzü ağlamaklı bir hal alıyordu."O daha ölmedi ölmedi ölmedi!"
Adam kadına sarıldı ve başını omuzunun üstüne alıp özenle göz yaşlarını sildi.
Kanser olan kızlarına gelecekte yeni bir Dünya kurmaktı hayali. Onun bu gün yaşayamadıklarını Yüz yıl sonra gösterecek, yaşatacaktı. Orada olmayacaktı belki ama iyi olacağını bilmeye ihtiyacı vardı karısını ayakta tutacak tek şeyin bu avuntu olduğuna inanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milenyum Çağı
Ficțiune științifico-fantasticăMilenyum çağı insan ve uzaylı ırkından yeni bir ırk yaratmak için mükemmel proje ve deneyleri ortaya atmıştı tek sorun:artık insan ırkının olmamasıydı. Ben öleceğim bunu biliyorum karanlık soluğum kadar yakın bunu bilmem için söylemene gerek yok gö...