~Heii pufosilor, m-am gândit să mai fac o carte, sper să vă placă, lectura plăcută ~
Max:lisss.ma strigă fratele meu enervat la culme pe mine, pentru ce i-am făcut. Eu ascunzându-mă sub plapuma .
Eu:Nu este acasă.
Max:nu serios?? Spune și pot să simt cum vine spre mine și îmi dă plapuma la o parte. Viperă mică ce ești. Îmi spune el și în momentul urmator începe să mă gâdile.
Eu:Aaaaa,dăte jos de pe mine gorilo. Îi spun eu râzând .
Max:Euuu??eu gorila??
Eu:nu că persoana ta.
Max:îhîm..da sigur. Îmi spune el și încetează din a ma mai gâdilă.
Eu:pfiu ,ce bine. Spun eu ușurată pentru că a încetat să mă mai gâdile.
Îl văd pe scumpu meu frate, cum râde de mine și eu îi dau cu perna în cap.
Eu:Nu mai râde, gorilo. Spun eu râzând de fata lui.
Max:Da,da și eu te iubesc. Îmi spune el zambind ștrengar.
Eu:si eu pe mine. Îi spun eu râzând.
Max:cât de încrezătoare ești. Uoff, îmi spune el și eu bufnesc și mai tare în râs.Hopa se pare că am uitat să mă prezint. Pai pe mine, mă cheamă Analisse Ross, am 19 ani. Părinti mei au murit într-un accident de mașină, dar nu vreau să intru în detalii acum poate mai încolo, îmi place viteza mult, sunt incapatanta, orgolioasa și tupeistă. Dar nimeni nu știe de ce sunt așa, numai fratele meu idiot stie de ce. Doamne deci îmi iubesc fratele enorma de mult, dar câteodată îmi vine să-l dau cu capu de toti pereți.Pot să spun cu mâna pe inimă că am cel mai frumos frate și credeți, dacă n-am fi fost frați sigur îmi placea de el.Este un Adonis în persoana, pot spune că toate fetele sunt în limba după el și câteodată sunt invitată de milte fete că am un așa frate.Max are 20 de ani aproape 21 de ani, și este cel mai tare frate și îl iubesc pentru cea ce este .ehh... Acum revenind la oitele noaste, vă intrebati ce a pățit, scumpu meu frate în dimineața asta, păi ei bine hai să vă spun.
Ei bine, cum spune toată lumea de mind că sunt diavolul în persoana, ia ghiciti ce am făcut, pai ei bine, se pare că în timp ce scumpu meu frate meu doarme o ideie strălucită mai venit, asa că mam dus la baie, am luat un pahar cu apă, după m-am dus în bucătărie și am luat frișca din frigider și cevs de gâdilat, după ce mi-am luat toate cele necesare, m-am dus direct la el în cameră și am început să îmi pun planu în aplicare, i-am pus frișcă în mână stângă, după acea am dat de câteva ori cu o chestie care gâdilă și când lam văzut se mișcă, mam Dat un pic mai în spate și l-am văzut cum îsi dă cu frișca pe toata fata s-a pe mine făcânduma să inzbugnesc în râs, cea ce la făcut pe el să se întoarcă și să se uite un pic nedumerit la mine, dar după ce sa prins și i-am văzut fata mirată ca după una furioasă a luat-o la fugă cu o gorila pe urmele mele.
~Heii pufosilor, ce spuneți de carte/poveste cum vi se pare?? Vă aștept parerile și să nu uitati să lăsați un vot, dacă va plăcut, vă promit că din capitolul următor o să fie mult mai interesant, vă pup și sper să vă placă cartea ,Ahh da am uitat, ce parere Aveti de Analisse sau fratele sau?? Pup~
P.S/in poză este fratele lui Analisse, cum vi se pare?
Vă iubesc ❤❤❤
CITEȘTI
Babysitter
RomanceAnalisse Ross -o fată tupeistă, incăpăţânată și orgolioasa.Analisse are un frate mai mare, pe care îi iubește enorm de mult, în urma cu 2 ani părinti lor au murit într-un accident de mașină, ia fost foarte greu să se recupereze după moartea părinți...