Capitolul 3

642 37 5
                                    

După ce am mai stat, și am mai vorbit cu Max si cei lalti ,ușa de la intrare s-a deschis, iar pe ea intrând Analisse.

Analisse:hei ,ce faceți? Spune ea veselă.

Max:bine ,uite tocmai ce se pregăteau să plece, tu ce faci? Cum a fost?

Analisse:bine...presupun!!

Max:bine atunci.

Când a dat să treacă pe lângă noi, ca să se ducă sus la ea în cameră, Max a prins-o de mână .

Max:Liss ,noi doi avem ceva de vorbit.

{Liss Este prescurtarea de la Analisse }

Liss:ce avem de vorbit?

Max:nu acum mai încolo. Îi spune el și eu deja știu ce vrea să vorbească cu ea.

Liss:ammm ....ooo.. K .

~Analisse P. O. V. ~

După ce am terminat de vorbit cu Max, m-am dus sus la mine în cameră .Când am ajuns la mine în camera, m-am dus la dulap să îmi iau o pereche de pantaloni (Blugi) scurti cu talie înaltă și o bustiera neagră . Mi-am lasat hainele pe pat și m-am dus la baie.

Când apa a facut contact cu pielea mea, tot corpu mi-sa relaxat sub atingerea apei .Când am terminat de făcut baie, am ieșit din dus , mi-am luat un prosop pe mine și am ieșit din baie.Dar când am văzut cine stătea pe pat, am împietrit pur și simplu .

Eu:ce dracu, cauti tu aici??

Nike:usor pisi că nu îti fac nimic. Îmi spune el relaxat .

Eu:nu îmi mai spune pisi, ieși. Îi spun eu deja nervoasa.

Nike:uuuu...pisica are gheare.

Eu: iar mă-ta, are cratimă. Acum pa. Îi spun eu și îi arăt cu degetul spre ușă.

Îl văd cum se ridică din pat și se apropie de mine, iar eu din instinct mă dau Câtiva pași în spate.
Când a ajuns în fata mea, ne-am privit câteva minute în ochii ,după l-am văzut că se apropie periculos de mult de mine. Într-o fracțiune de secundă ,i-am simțit buzele moi pe ale mele. A început să îmi exploreze gura limba lui explorând gura mi-a.Ma împins în usa de la baie, moment în care am gemut in gura lui, când corpu meu a făcut contact cu spatele meu. Iar când m-am trezit la realitate ,și mi-am dat seamă că nu e bine ce facem, l-am împins cu toată puterea mea de pe mine și i-am dat o palma, care la făcut să își întoarcă capu la o sută opt zeci de grade.

Eu: ieși, afară acum. Lam văzut cum, ma mai privit o dată și a ieșit ca un fulger din camera mea.

M-am dus lângă pat, și mi-am luat lenjeria intima pe mine, care era formată doar din boxeri, deoarece nu îmi place să dorm cu sutienul pe mine.Dupa mi-a luat pe mine blugi mei scurti si bluza .

Cand am terminat să mă îmbrac, m-am pus în pat ,mi-am luat căștile si telefonu și am început să ascult muzică (melodia de la medie)

În timp ce stăteam liniștită pe pat, ușă de la camera mea sa deschis pe ea intrând Max.

Max:Ammm...hei pitic. Spune el și se așează pe pat lângă mine.

Eu:hei,ce faci?

Max:bine.spune el posomorât

Eu:Max s-a întâmplat ceva?

Max:nu știu cum să îti spun ...

Eu:zii!!!

Max:a,aaaa ....

Eu:Max.

Max:bine,bine ...uite am să fiu plecat un timp și nu vreau să fi singură.

Eu:ce?? Adică??

Max:Adica ,timp in care eu sunt plecat o să vină cel mai bun prieten al meu să aibă grijă de tine, cat timp voi fii plecat.

Eu:nu,nu,nu,nu poti să îmi faci asta, pot să am și eu grijă de mine singură, nu Max. Nu.

Max:Ba da Analisse ei asa va rămâne.

Eu:ugghh...bine, și cine o să aibă grijă de mine?

Max:Nike.

Când i-am auzit numele am crezut că am să explodez de furie.

Eu:cee?

Max:Da ,Nike o să aibă grijă de tine timp de trei luni, cat voi fi eu plecat.
Eu:Trei luni??... Tu ai înnebunit? Nu pot să stau cu el atâta timp.

Max:si mă rog, de ce nu poti.

Eu:pentru că nu îl suport.

Max:o să te obișnuiești cu el, ai să vezi.

Eu: Dar nu vreau, mă plâng eu ca un copil mic.

Max:Ba da ,Analisse .acum eu plec pitic mă duc să dorm , te pup.spune si mă pupă părintește pe frunte după aceia l-am văzut cum a plecat pe ușă.

~hei pufosenilor ce mai facti?.. Bine?.. Bun sper să vă placă și acest capitol si îmi cer scuze de greșeli, dacă sunt asa și-a,aaaa era să uit pfiu... Am postat o Noua carte care se chema "Replici de închis gura "sper să vă placă și să treceți pe la ea, va pup**~

Va iubesc ❤❤❤

Babysitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum