6. Bölüm

32 0 0
                                    

Kuzeyin ağzından
Uras geldi ve gamzeyi kucagına alıp arabaya bindirdi o zaman çok kızgındım ama onu ilk defa bu kadar güçsüz görmüştüm herkes ondan korkardı o ducardı.
Gamzenin ağzından
Gözlerimi açtığımda odamda güzelce uyuyodum dün ne olmuştu ahh hatırladım şimdi bir de urasa bunu anlatmak vardı anlatırsam kuzey ölürdü off banane gebersin cahil pislik. Hemen yatagımdan kalktım ve duşa girdim duştan çıktıktan sonra hemen üzerimi değiştirdim(medya) makyaj yapıp hemen evden çıktım en azından uras yoktu evde bende fırsattan istifade kaçtım. Hemen arabama binip okula gittim derse geç kalmıştım ama umrumda mı hayır. Sınıfa direk bodosloma daldım ve yerime geçtim hoca anlamamış bakışlarla bana bakıyodu bende hocaya tek kaş kaldırdım ve hoca onune döndü ve derse devam etti. Tenefus zili caldiginda bizim cete basima toplandi onlara ne var bakisi attim onlarda bana anlat bakisi atti bende
Ben:gece coksathostum araba kullanamzdim vende yurumeyi sectim askalsin birisi tarafindan tacize ugruyodum sonra kuzeyin bu adami para karsiliginda tuttugunu ogrendim benden hincini aldi. Dedim dilara saskin bir sekilde bana bakiyodu uras ise kizgindi.
Uras:bunu neden bana soylemedin. Diye bagirdi herkes bize bakiyodu
Ben:donun lan onunuze uras sende sakin ol. Dedim
Uras:Nasil sakin olabilirim gamze belki korkup gene o sok... Hemen agizni kapadim ve
Ben:kapa ceneni uras. Dedim ve esylarimi hemen cantama atip okuldan ciktim. Ben korktugumda sok geciriyordum ama bu sok en son 1 yil once oldu ama genede hayla sok gecirebilme iltimalim var hemen arabama binfim ve eve gittim. Hemen üzerimi değiştirdim ce tekrar giyindim bu sefer siyah sort gri sade tshirt altına siyah topuklu bot siyah ceket giydim ve spor cantamı hazırladım boksa gidicektim her zaman yaptığım şey genelde sinirimi öyle çıkartırdım. Cantamın içine siyah sporcu yarım atletimi koyu gri sortumu ve siyah airmax lerimi koydum motırumla gidicektim o yüzden motorumun anahtarını alıp çıktım. Motoruma bindiğim gibi spor salonuna geldim buraya sadece özel kişiler girebiliyordu. Yani zenginler. Hemen aşağıya indim ve boks yapılan yere geldim giyinme odasında üzerimi değiştirdim ve hemen ellerimi beyaz sarhı beziyle sardım ve kum torbasının önüne geçtim. Telefonumdan redneck açtım ve hem dinlerken hemde kum torbasından hıncımı çıkartıyordum. 1 saat falan yumrukladıktan sonra duvarın kenarında duran telefonumdaki şarkıyı kapattım havluyu aldım yüzümdeki terleri sikdim ve 1,5 litrelik suyumu içerken duvarın dibine oturdum sonra dizlerimi kendime çektim ve kafamı dizlerimin arasına koydum. Sonra birisi yanıma oturdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyalar aşık olmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin