Viața este ca un mar se poate strica în orice moment...așa este și viața mea.În ultimul timp mă simpt mult mai singură decât de obicei.Eu nu am acel umăr pe care să plâng.Eu am decât un frate și o prietenă foarte bună.Care mereu au fost acolo pentru mine...În fine..Eu și fratele meu am fost părăsiți de "mama" noastră și "tata" a cazut în patima alcoolului devenind agresiv cu noi.Dacă îi mai pot numi tată și mamă.Ea ne-a părăsit când eu aveam 6 ani ,iar fratele meu 8 ani.Ea a plecat lasând doar o scrisoare și a provocat multe suferințe. Ce patetic sună totul...Defapt tot ce mi-se întamplă mie este patetic..Singurele mele amintiri cu mama sunt când ea țipa la mine ca sunt o rușine și mă lovea,iar tata cand veanea beat acasa o batea pe mama în fața noastra. Nici macar nu știu de ce ne-au mai facut daca nu ne iubesc.Iar cum mama nu mai era , tata și-a vărsat nervi și suferința pe noi,iar apoi doar pe mine. Totul în viața mea era monoton dacă aș putea spune,lipsit de farmec,fericire până a aparut EL. Datorita lui am învațat să iubesc și mi-a arătat cum e sa fi iubit. Din cauza lui m-am schimbat mult,ma facut să realizez că nu totul e doar din vina mea . Numai EL poate să stârneasca în mine niște sentimente de nedescris.Din fința fragilă ca un porțelan ma făcut puternică,ma scos din colțul întunecat al minți mele, din acea viață de nimic. Ma facut să fiu cu adevărat eu.Ma facut sa realizez atâtea lucruri minunate, ma facut să fiu dependentă de zambetul lui,privirea lui și de acele atingeri care îmi trimiteau fiori în tot corpul.Pe scurt el este drogul fără decare nu pot trăii și de aceea îl urasc.Câte odată îmi urasc propria viată asta întâmplandu-se des...Îmi doresc să nu îl fi cunoscut..Acum nu aș mai fi suferit.Aș fi fost în viața mea de nimic ,dar atunci nu îmi mai creeam speranțe false,nu îmi imaginam ca viața mea ar fi altfel.EL...Ei bine EL nu s-a schimbat așa de mult . E tot acelaș băiat misterios, dur și lipsit de sentimente. Înca îl iubesc și deacea vreau să mă îndepărtez... de EL ,de trecut,de toti și toate.Vreau sa îl uit ,dar ceva nu mă lasă... Parcă ceva din corpul meu spune să mai rămân, să îl iert , să fie totul ca înainte..
În fine... Sper că am făcut alegerea bună .***
Acum sunt într-un avion care pleacaă către New York punându-mi căstile în urechi și dând drumul la melodia mea preferată,Skillet-Comatose. Acolo ma așteaptă o noua viață. O viață mai bună ...sper.
Apropo eu sunt
Katerina.N/A:Acesta e prima mea carte de care chiar sunt mandră.Aș dori să îi acordați o șansă și dacă o să vă placă aș vrea să lasați un vot și un comentariu cu părea voastră.
Coperta a fost facută de @Adeline_WarBlack .
Mulțumesc pentru atenție și vă urez o lectură placută.
CITEȘTI
Anonimul-K
RomanceEA o fata ce are o viata foarte trista ,cu un tata alcoolic si o mama ce nu ii pasa ca are doi copii,parasindu-i intr-un final.EL este baiatul cel popular si dur al scoli.Datorita dorintei lui de a o avea pentru o noapte acesta ajunge sa se indrago...