~In urma cu 2 ani~
Totul a inceput in acea zi. Inca nu o pot scoate din minte. Aveam 16 ani si eram la intalnire cu cea mai draguta fata din liceu. Mai bine zis eram la intalnire cu cele mai dragute 2 fete din liceu.
Pe prima o chema Bella si pe a doua o chema Ariana. Ele erau surori gemene. Cand le-am vazut, nu mi-am dat seama ca o sa ma vrajeasca asa de tare cu frumusetea lor. Mie tot nu imi vine sa cred ca au iesit la intalnire cu mine.
Ca tot veni vorba de mine, hai sa ma prezint. Eu sunt Denis. Sunt un tip prietenos dar daca ma enervezi, pot scoate demonul din mine. Nu sunt prea frumos iar cu fetele....ei bine........meh.....nu o duc prea bine. Bella si cealalta fata probabil ca au avut un motiv foarte bun sa se intalneasca cu mine, deoarece sunt sigur ca nu le place de mine.
-Auzi....Denis, sti... te pot face sa arati mai bine! imi zice Bella cu greu
- Serios?! Cum? intreb eu umpic rusinat
- Trebuie sa semnezi un contract! imi zice Ariana cu o privire malefica
- Bine, semnez!
-Chiar semnezi?! imi zise Bella uimita.
-Da!!! Orice ca sa arat mai bine! Sunt cel mai urat tip din scoala!
-Ok atunci. zise Ariana. Trebuie sa mergem intr-un loc abandonat ca sa nu ne vada nimeni. Apoi putem incepe ritualul.
-Dar......*am spus eu rusinos* in ce consta acest...ritual?
-Nu iti spun. Ai fost de acord sa semnezi acest ritual, acum nu exista cale de intoarcere. spuse Bella.
Eu, umpic speriat, am mers dupa ele in locul abandonat.
CITEȘTI
Dincolo De Portile Iadului
ParanormalBuna! Eu sunt Denis, am 18 ani, iar povestea mea incepe acum 2 ani odata cu începerea liceului si cunoastere celor doua gemene, Ariana si Bella.