Capitolul 5

30 2 0
                                    

Ariana se uita câteva secunde la mine ne înțelegând ce vreau sa vorbesc cu ea. Se rezema de perete uitandu-se atent la mine asteptând sa incep sa vorbesc.

-Zici anul asta? intreaba ea putin iritată
-Hmmm...da!

Mai fac pauza de câteva secunde in care sa ma gândesc ce sa ii zic. Mdea... am vrut sa vorbesc cu ea, dar nu mai stiu de ce. Aaaa, despre ce trebuie sa ma învețe.

- Zi odata!
- Ce trebuie sa ma înveți?
- Cum sa iti controlezi puterile de demon!
- Ce puteri?
-Tu esti surd sau prost?
-Cred ca putin din ambele, dar nu despre asta vorbeam!
- Nu mai pot vorbi acum!
-Poți veni diseară la mine sa vorbim mai multe?
-E o idee buna si poți veni si la prima sedinta in iad!
-O.....k!

Toata ziua a fost plictisitoare, doar ore ce păreau sa nu se mai termine. Nici cu cel mai bun prieten al meu, Ianis nu am avut ce sa vorbesc.

.
.
.
.
.
.
.

Se face seara si aud un ciocanit in usa.

-Buna! zice fata impingandu-ma si intrând in casa.
-Dar ce politicoase suntem!

Vad cum se urca pe scări la etaj, iar apoi se întoarce si ma intreaba unde este camera mea. Ii arat si ea intră si se arunca pe patul meu.

- Deci.... ce trebuie sa ma înveți?
-Cum sa folosesti puterile de demon!
-Cum ar fi?!
-Daca esti din clasa mica a demonilor, dar cum sa fi invizibil si sa te transformi in monstrul interior. Daca esti din clasa medie, vei putea sa transformi oameni în demoni, cum am facut eu cu tine, vei merge la sedinta unde poti fi ridicat la mediu-superior si chiestile de la grupa inferioară. In schimb daca esti la grupa inalta vei putea zbura, citi gânduri, controla toate elementele si poti lua locul lui Lucifer.
- Pai sunt cam multe chestii de invatat, deci ce ai zice sa incepi sa ma inveti?

M-a invatat sa devin invizibil, iar cand in sfarsit am reusit sa o fac si eu am constatat ca era ora 00:00.

- Hai sa te prezint lui Lucifer!
-Ok.
- Esti emotionat?
-Da
-De ce?
-El e răul!

Ariana mi-a luat părinții si i-a tăiat pe mâini, iar sângele care se scurgea la pus intr-un castron. Dupa ce a spus o incantatie a luat sângele si mi-a facut o cruce cu el pe frunte. M-a luat de mâini si a inceput sa zica alte incantatie. Începeam sa ne ridicăm de la sol, iar cand aproape sa dăm cu capul de tavan am cazut in gol printr-o gaura neagră.
Am ajuns intr-un loc care semăna cu raiul, in imaginatia mea, numai ca cerul era rosu.
Cu cat înaintăm pe un pod de nori spre un "oras" abservam pe langa zburăm tot felul de creaturi strani.
Am ajuns in fata unei clădiri din sticla in fata căreia ne-am oprit.

-Aici e Lucifer!
-Ce frumos e pe aici.
-Stiu..Lucifer este in competitie cu Dumnezeu pentru frumusete. Asta inseamna ca infrumuseteaza mereu chestiile pe aici. Daca ai merge si in rai, ai vomita un curcubeu la cat de alb e locul ala.

Intrăm in clădire si mergem spre un birou. Ariana bate la usa si intra.

-Bună, Luci! ii zice Ari si il pupa pe obraz.
-Ari! Cat a trecut? Doua, trei sute de ani?
-Cam asa!
-Mi-ai lipsit! si o imbratisaza.
-Marele reprezentant al răului are sentimente! ma bag si eu in seama.
-Si tu esti....?!
-Mai rău ca tine!

Media Lucifer

Dincolo De Portile IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum