Hayat Çok Sıkıcı Sanki Hayata Single-Player olarak Giriş yaptım Bu Ne Yalnızlıktır. Herkesin Tahmin Edebileceği Bir Lise Hayatım Var Okula Gider Zaman Geçsin Diye Uyuyup Sonrada Eve Gelip Sabahlara Kadar Bilgisayar oynayan 17 Yaşında Bir Gencim.
Her zamanki gibi bir pazartesi günü yatağımdan Kalkıp aşağı Kata mutfağa kahvaltımı etmeye gittim annem her zamanki gibi eski püskü bir ekmek kızartma makinesiyle yarım kızarmış ekmek hazırlıyordu babam öldüğünden beri maddi sıkıntı yaşıyoruz onun için annem çalışıyor ve bende part-time bir işte çalışıyorum öle böle geçiniyoruz.
Kahvaltımı yapıp okula doğru yürümeye başladım en sonunda okula vardım ilk ders matematikti derse başlamadan ben kafamı sıraya vurmuş dışarıyı izliyordum.sene başlıyalı daha 2 ay oldu ama herkes birbirini sanki uzun zamandır tanıyomuş gibi davranıyolardı ne anlıyorlardı bu kadar konuşmaktan,gülüşmekten ne olsa hepimiz ölücez bu kadar yakınlaşmaya ne gerek var ? Tam uyumaya hazırlanmış gözlerimi kapatıyorken arkadan birinin beni dürttüğünü hissettim bu beni sinir etmeye başlamıştı en sonunda sinirli bir şekilde arkamı döndüm ve beni dürten kişinin uzun sarı saçlı sarı göz renkli al al yanaklarıyla bir kız olduğunu fark ettim 1.67-70 boylarında 55-60 kilolarında bir kızdı.
-haa ?
-Merhaba benim adım Marzia yeni nakil oldum biraz arkaşlık kurmada zorlanıyorumda-(güzelliğine bakılınca hiç arkadaşlık kurmada zorlanacağını düşünmüyorum ve neden ben rahat bırak beni uykumu ne cürretle bölersin) hmm peki. Görüşürüz
-(kız:afallama) bana okulu gezdirirmisin henüz kimseyi tanımıyorum ondan sonra bidaha seni rahatsız etmicem :)
-söz mü?
-söz.
Bu kız kimdi ve benim günün en rahat uyuyabileceğim zamanında rahatsız etti.Herneyse az 5 dk okulu gezdirip rahat uykuma devam edebilirim hemde bidaha rahatsız etmiyecekse ne rahat Herneyse Marzia ile okulu turlarken A.İ.E(acil imha ekibi)'den bir uyarı verildi;
-Tüm Los Angeles Lisesi Öğrencilerinin Dikkatine Yüksek Korumalı Deneklerden Biri Kaçmıştır lütfen acil herkes yeraltı barınağına insin!
Bu da ne? İçimde bir ürpelti hissettim kendime geldiğimde herkes bir oraya bir buraya koşuşturuyordu benimle birlikte olan Marzia bile can havliyle acil çıkışa iniyordu bende zaman kaybetmeden acil çıkışa koşmaya başladım çok kalabalık ve karanlıktı göz gözü görmüyordü çok hızlı bir şekilde merdivenlerden inmeye başladım çok geçmeden kafama aldığım darbeyle yere yıkıldım bayılmıştım ama hala siren seslerini ve korkudan çığlık ve ağlıyan kişilerin seslerini duyuyordum.
****"2 gün sonra görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ThreeGrace
FantasyHer İnsan Bir Özel Gücü Olmasını İster Sizin İçin Hazırladığım Bu Fantastik Macerada Baş Karakterimiz Oga 17 Yaşında Sıradan Bir Lise Öğrencisidir Ta Ki Devletin A.İ.E(Acil İmha Ekibi) Tarafından Gözetimde Bulunan Bir Şeytan Kaçana Kadar..