Ali
Hayatıma 4kadın eklendi. Annemle babam ayrı. Babam yeni bir kadınla evlendiğinden beri hayatım değişti. Özellikle Selin. Nasıl beceriyor insanları kendine bağlı etmeyi. En yakın arkadaşım Cenk'le çıkıyor. Ne zaman onu yanında görsem kalbime bir acı giriyor. Hayır olamaz! Aşık olamam ona."Naber maviş".Selin geldi."İyidir süslü"dedim.Onla olduğum her an kalbime bir heyecan giriyor."Eee bir yere gitmiyormuyuz böyle oturuyoruz burada hadi gezelim."
-Nereye götürim seni?
-Sen götürmüyorsun ben götürüyorum
-Nasıl yani?
-Arabanı ben kullanıyorum.
-Hayır.
-Evet.
-Öf Selin...
Bilmiyorum niye ona karşı çıkamıyorum.Arabaya bindiğimizde bir piste getirdi bizi."Hayır Selin olmaz."Arabam yarışta kullandırmam."Ne kıymetli araban varmış"
-Evet kıymetli Selin
-Sadece bir kere
-Tamam.Ama...
Cümlemi birmeden gazı köklemişti."Selin yavaşla." Ne oldu korktun mu maviş." "Önüne bak"dedim ve araba bir yere çarptı. Seline sarılfım hemen. Oda bana sarıldı.Ağlıyordu.Hayır ağlama Selin.Kaşı kanıyordu.Telefonla babamı aradım Ne ladar döveceğini bilsemde...
Selin
Hastanede kaşıma patikon sürülüyordu.Aliyle kaza yapmıştık. Yanımda sevgilim Cenk vardı.iyimisin fln diyordu. Ben sadece Aliyi düşünüyordum.Nasıldı acaba.Nazlı geldi."Nasılsın?" "İyiyim Nazlı." "Nasıl oldu. Hepsini anlattım. O sırada içeri Ali girdi.Onun dudağı patlamış."Hazır mısınız gidelim."dedi.Cenk "Ben götürüyorum."dedi.Ali bişey demeden gitti.Ben götürüyorum fln demedi. Bu benim zorıma gitmişti bişey demeden gitti.Eve geldiğimde direk odama gittim.Duş aldım.ve aşağı iniyordum. Osırada alinnin odasından srs geldiğini duydum.Haluk abinin sesi geliyordu.Ve birden içerde tokat sesi geldi. İçri girdim hemen.Haluk abi bana tip tip baktı ve çıktı.Alinin yanına gittim. Sağ yanağı kızarmıştı. "Ne işin var senin burada"diye bağırdı.Ali bana bağırmıştı.Ben yanağını öpüp odadan çıktım. Ben dahademim Aliyi öptüm mü? Hem de bana bağırmışken. Lanet olsun. Nasıl yaptım öyle bir şeyi...