Πηγαίνοντας για το σχολείο

384 4 0
                                    

Αμέσως μετά έκανα ένα καυτό μπάνιο έφαγα και πήγα αμέσως για ύπνο διότι ήμουν πολύ κουρασμένη.

Την επόμενη μέρα ξύπνησα 1 ώρα πιο νωρίς για να ντυθώ ωραία μπας και ρίξω κανένα γκομενακι. Αλλά εγώ στο μυαλό μου μόνο εκείνο το μικρό είχα, ήθελα τόσο πολύ να παιχτεί κάτι μεταξύ μας. Αφού ντύθηκα έφαγα το πρωινό μου και ξεκίνησα το δρόμο για το σχολείο.

Πέτυχα τον μικρό από μακριά και με φώναξε εσύ είσαι η καινούρια λέω ναι λέει με θυμάσαι? Λέω ναι μικρούλη. "Νίκος" και μου δίνει το χέρι του. Κωνσταντίνα του λέω και εννοείται πως δεν έδωσα το χέρι μου. Μου λέει θέλω να κάνω ένα τσιγάρο θες να έρθεις στο γήπεδο να μου κάνεις παρέα? Το σκέφτομαι λίγο μόλις είχα θυμηθεί ότι πρώτη ώρα είχα φυσική επομένως με βόλευε να την χάσω έτσι του λέω ειρωνικα ναι μικρούλη πάμε να καπνίσεις γιατί φοβάσαι στην αυλή του σχολείου. Και μου λέει θα δεις εκεί πέρα ποιος φοβαται και μου κλείνει το μάτι. Εγώ ένιωσα ένα ρήγος σε όλο μου το κορμί και ήμουν περίεργη να δω τι θα μου δείξει στο γήπεδο. Αυτό που θα ήθελα να μου δείξει πάντως ήταν η πουτσα του.
Περπατησαμε κάνα 5λεπτο και καθίσαμε στις κερκίδες του γηπέδου. Δεν ήταν κάνεις εκεί επομένως ήταν πολύ εύκολο να παιχτεί φάση.

Moonlight schoolWhere stories live. Discover now