Hatırlatma
Vay canına, kolay olmuştu. Tam dairesini öğrenmiş gidiyordum ki......
Birden birine carpip yere dustum.eklindeki su da benim üstümde dokulmustu.ufffff bide bu basima gelmisti. Yuzune bile bakmadan (islanan tisortume bakarken)
-naptin sen ,diye bagirdim.
-ozur dilerim dedi.
Beni yerden kaldırmak icin elini uzatti.ama ben eline vurdum.sonra kendi basima kalktim.cocuga baktim.
Çok tatlıydı.ilk defa bir erkehe tatli diyordum .cunku okulda erkek lucy olarak taninirdim.ama guzeldim. Tum erkekler pesimdeydi.ama ben yine erkeklik yapip simdiye kadar bana cokma teklif eden tum erkekleri dovmustum.
Bu arada ayağa kalktım.cocugun yanaklari kizarmisti.bana tip tip bakiyodu.ama yuzume degil goguslerime..pis pis siritiyordu.baktim.ustum islak oldugu icin sudyenim gozukuyodu .
Kipkirmizi olduğuma emindim.
Hemen kollarımı kendime sardım.
-neye bakiyosun diye bagirdim.
-cok guzelsin ,dedi
Buda neydi simdi?
Soru soricak durumda degildim.
-seninle ugrasamam,dedim.
Sonra arkami donup bloga dogru yurumeye basladim.birden kolumdan tuttu ve beni kendine cevirdi.
-nerye gidiyosun daha konusacaktik,dedi.
Abi bu cocuk harbi bela ariyo.
Elimi kaldirdim tam tokat aticakdim ki elimi tuttu ve beni kendisine cekti artik vucutlarimiz birlesikdi olabildigince geriye gittim ama cok gucluydu.bende onun ozel bolgesine bi tekme indirdim.sonra ben siritmaya basladim.oda inleyerek geri cekildi.
-bidaha bana bilasma dedim ve gittim
Tabi bu biraz zor olmustu.cunku herkes basimiza toplanmisti.neyse ben eve gittim ve ustumu degistirdim sonra givenlik kayitlarindaki cocugun evine gittim.givenlik bu adres yanlis olabilir demisti. Cunku cocugun yuzu glrunmuyirdu .neyse eve gittim ve tahmin edin kapiyi kim actiiiii...
Vote yaparsaniz sevinirim.
Sizi seviyorum benim lucy'lerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERT,GÜZEL, TATLI, AŞIK KIZ
Roman d'amourBu hikaye nef retle başlayan bir aşkın öyküsü...