5 Část

246 11 0
                                    

Chvilku sem čekala než padli otázky
Ty chodíš s mentem ?
Jak dlouho ho znáš ?
Odkud ho znáš ?

Na vsechno jsem jim snažila co nejlépe odpovedet a pořad byli holky v šoku.

B: wow přeju vám to ;) ale mi musíme jit ujede nam autobus tak cau

J:h : jo :) Cauky

Kdyz holky odešli nabídla jsem Honzovi jestli nechce u me přespat , jsem doma sama.
Honza hned vybuchl radosti a oba jsme se začli smát.

Dorazili jsme ke domu a dohodli sme se ze si pustíme horory. ja miluju horory !! :D - Honza "Neee :D ,,,
U prostřed filmu sem si položila hlavu na jeho klína a cítila jsem jak je nadrženy.

Přemýšlela jsem co mu udělat začla jse ho líbat a on začal spolupracovat začal mi slekavat mikinu a rozpouštěl mi vlasy. Ja mu sundávala triko a kalhoty.
Mezitím sme se přemístili při líbání do mého pokoje kde mam postel. Vzal mě do náruče a hodil me na postel začal me celou svlékat a ja začla jeho vyděla jsem jak je v boxerkách a zeptal se mě jestli to chci a ja ze jo. Svlékla sem mu jeho boxerky a on si nandal kondom , pomalu a jemně do me vnikl. Bolelo to trochu ale neni to nic hrozného. Cítila jsme jak se mi zrychluje tep. Přirážel do me, zrychloval a spomaloval a ja cítila že zachvili budu. Oba sme vyvrcholili ve stejnou chvíli. Potom jsme si oba vydechli, ja jsem se přitulila na jeho hruď a usnula jsem .

Ment is my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat