İlk Gün

45 2 0
                                    

Son derece güzel bir gün ve beni mi buldun?

Şu an koşuyorum çünkü okula geç kaldım. İzmirdeyiz maalesef babamın taini buraya çıktı. Tanımadığım bu şehrin tek iyi yanı en iyi arkadaşım Derin'in yanımda olması. Ama eğer biraz daha beklersem okula geç kalıcaz..

"Deriiiin!!"

"Geldim kızım böğürme ya!"

Derin benim eeenn yakın arkadaşım arkadaştan öte kardeşim hatta. 1. Sınıftan beri beraberiz. Biz taşınınca onlarda taşındı çünkü babalarımız ortak. Derin çok güzel bir kız. Gözleri ela saçlarıysa kahverengi ama geçen yaz benim ısrarlarım üzerine uçlarını kırmızıya boyattı. Her anımda yanımda derin vardı. Annem ve babam ayrıldığı sırada bile...

Daha 8 yaşındaydık Derin bize oyun oynamaya gelmişti. Annem ve babam altkattalardı birden bağıma sesleri yükseldi ve Derin korkmaya başladı. Cam kırılma sesi geldiğinde dayanamayıp Derin'e inelimmi diye sordum. Ağlıyordu ve gelmek istemedi. O yüzden tek başıma aşağı indim.Hatırladığım tek şey annemin ben merdivenin kenarından bakarken 'çocuğunu da senide istemiyorum' diyip kapıyı çarpıp çıkmasıydı. O gündensonra zaten birdaha görüşmedik ve ben ondan hep nefret ettim.

"İnşallah bu gün beni duyacan baby ya Azraaaa"

"Böğürme baby duydum işte okulu düşünüyodum. Hemen çıkmazsak ilk günden geç kalıcaz."

Aslında evimiz okula 10 dk mesafedeydi ama geç kalmamak için bi istisna yapıp taksiyle gitmeye karar verdik. Caddeden çıktığımız anda bir taksi gördüm ve koşmaya başladım. Birden tanımlayamadığım birşey oldu ve sol tarafım uyuştu. Birden Derin 'Azraa' diye bağırdı. Hatırladığım son şey muhteşem bir parfüm kokusuydu...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ukalâ GençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin