~Multi gökçe~
-Gökçe, gökçe...
Sabah bu sesle uyandım ve korkuyla yataktan fırladım. Uykulu gözlerle sese doğru baktığımda annemi gördüm. ahh ben kendimi tanıtmayı unuttum ben gökçe 18 yaşındayım ve bugün yeni bir liseye başlayacağım lise gayet normal bir lise ama ne yazık ki ben normal değilim. B.ben b.ben...
-Gökçe,hadi kızım geç kalacaksın...
-Tamam anne geliyorum...(neyse sonra söylerim.)
Hemen yataktan kalktım yüzümü yıkadım ve üstüme bir şeyler geçirip aşağıya indim.
Şimdi söyleyeyim ne olduğumu ben saf kan bir vampirim ama beni diğer saf kanlardan ayıran bir özelliğim daha var. Annem bana hamileyken karanlık lordla savaş sürüyormuş ve karanlık lord bir şekilde annemi kaçırıp onun kalbini durdurmayı başarmış. Babam ise önce element perilerini, en güçlü betixi ve bunun gibi yetenekli insanları toplamış. Çok güçlü büyücü ve kahinlerin yardımıyla annem yaşama geri dönmüş buraya kadar normal ama ben saf kan bir Vampir olmak yerine bu güçlerle dünyaya gelmişim. Güçlerim arasında betix de olsa daha çok Vampir yanım baskın sanırım.
-Kızım hadi yap kahvaltını servis gelecek şimdi
-Tamam. dedim ve 0 rh negatif insan kanını bir dikişte bitirdim. Şaka yaptım biz vampirler yani ben ve ailem zor durumda olmadıkça insan kanı içmeyi tercih etmeyiz. Canavar değiliz yani
Servis geldi,okula doğru yola çıkdım. Servisten inince birden yanıma biri geldi ve ;
-sen yeni öğrenci olmalısın ben okul başkanı adım kaan dediYüzüne baktığımda bana güzel ve şirin bir gülümseme sundu o anda etrafta bir vampir kokusu aldım garip ve tanımlayamadığı bir kokuydu daha önce böyle bir koku almamıştım yani o her kimse onu tanımıyordum duyduğum bir sesle bu düşüncelerden sıyrıldım.
-heyy...sen iyimisin ?
-Evet iyiyim adım Gökçe
-Tanıştığımıza memnun oldum dedi
Bende kafa sağlamakla yetindim. Sonra okul kapısında kaslı,oldukça yakışıklı ve yüzünde alaycı bir gülüş olan biri girdi tüm kızlar etrafına toplanmıştı o ise hiçbirine yüz vermedi...
Sınıfa girdiğimde yine onu görmüştüm hala kızlar etrafında o da hiç aldırmadan telefonuyla ilgileniyordu birden öğretmen içeriye girince kızlarda yerlerine oturmak zorunda kaldılar. Öğretmen elini omzuna koyarak;
-Arkadaşlar bu yeni sınıf arkadaşınız Gökçe dedi ve bana dönerek
-Boş bir yere otur bakalım dedi
Başımı sallayarak sınıfta boş olan tek yere yani onun yanına oturdum tüm kızlar bana öfkeyle bakıyordu
-merhaba ben Gökçe dedim gülümseyerek
-hııı..bende yiğit diye beni başından savdı sanırım
Ders başlayınca onun ne yaptığını merak edip baktım ve bakmamla sınıftan fırlamam bir oldu...
~Arkadaşlar beğendiğinizi umuyorum çünkü bu benim ilk hikayem en kısa zamanda yeni bölümü yazacağım yorumları bekliyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kız
VampireGökçe, vampir konseyinin verdiği görevle safkan bir vampir olarak ailesiyle birlikte dünya boyutuna geçmek zorunda dahası görev tamamlanasıya kadar o boyutta yaşaması gerekmektedir. İnsan okuluna gidip, o sıcak kan kokularını almak ve üstüne üstlük...