5. ráno před

648 128 14
                                    

písničky v médiích se nemusí hodit k obsahu kapitoly, ale i tak budu psát názvy (pokud na to nezapomenu), protože vím, jak je otravné být na mobilu, pustit song a nevědět název. 

♥ Torn - One Direction (cover) ♥

+++

vyrazil jsem do školy se sluchátky v uších a cestou autobusem sledoval krajinu za sklem. byla to má oblíbená činnost. 

vzpomněl jsem si na probuzení. tak zmatený jsem se dlouho neprobudil.

jako vždy jsem se oblékl a vyrazil běhat, ale dneska to bylo jiný, jako kdybych to ani já neběžel. měl jsem pocit, že je něco špatně. 

a taky bylo. 

když jsem doběhl domů, máma seděla v kuchyni na židli a plakala. tvář měla schovanou v dlaních. na zemi byly střepy a mně došlo, co se stalo. 

běžel jsem do ložnice, ale nebyl tam. znovu utekl.

znovu zklamal.

ale teď už se mu postavím, táta netáta. 

nikdo nebude ubližovat lidem, které miluju.

+++

no joo, děsně mi to trvalo a výsledek nic moc, ale já se prostě nedokázala dokopat k otevření nové části, navíc jsem se musela učit čtvrtletí je děsný období. 

jo, možná jste si všimly toho očíslování kapitol, změnila jsem to, o jedno ráno jsem to šoupnula, aby to aspoň trochu sedělo. 

chtěla bych, aby byl chris reálný a já ho znala. mít takovýho kluka je sen každé holky. tak proč si ho nedopřát aspoň v příběhu, ne?

moc díky všem, co si morning a night čtou, votujou, komentujou a přidávají do reading listů, jste skvělí ♥

vicky xx


#prayforparis



Morning | cz ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat