2. ráno před

520 124 20
                                    

♥ One Direction - Perfect ♥

bylo nebylo, v království za devatero horami a devatero řekami stál skleněný zámek, v němž žila krásná princezna...

poměrně často jsem vzpomínal na dětství.

dřív, když jsem byl malý, jsem si vyprávěných pohádek nevážil, pořád jsem od nich utíkal.

chtěl jsem být velký, dospělý, jako maminka a tatínek, chodit do školy, nosit aktovku a být důležitý. se sestřenicemi jsem si hrál na školu, na rodiče a podobné hry, ostatně v tomhle jsem se nelišil od ostatních. 

ach, kéž bych tak viděl do budoucnosti. 

teď už se mi to tak super nezdá, do školy chodím nerad, nechci dosáhnout osmnáctky, jak si někdo stále přeje. 

však co je na tom dobrého?

bylo by fajn, umět se vrátit v čase a užít si ještě ten nevinně trávený čas plný her a bezstarostného usmívání se. 

jenomže to nejde, ani moderní technika takovou věc neumožňuje.

proto si říkám... proč si tedy neužít zbytek života tak, abychom ve stáří nelitovali neproměněných šancí?

život máme jen jeden, žijme ho tedy naplno. 

+++

lidičky, to je strašný, vůbec mi psaní z chrisova pohledu nejde. vlastně vůbec netuším, co se takhle klukům honí hlavou, nevím, jak přemýšlejí, protože se mi nechce věřit, že jsou naprosto tupí a myslí na ehmehm, vy víte co. 

takže se omlouvám, asi jsem měla pokračovat v night a morning nezačínat... 

ale i tak, wow, moc vám děkuju za vaše příznivé reakce, jste zlatí ♥

a btw, taky je u vás tak ošklivo?

see ya soon.

vicky xx



Morning | cz ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat