Zweinstein's regels

1.3K 68 45
                                    

1. Perkamentus is niet Gandalf en ik mag hem ook niet zo noemen.

2. - Ook niet the Great Oz.

3. Ik mag de huiselfen geen opdrachten geven,

4. - Al helemaal niet als het om kleren wassen gaat.

5. Griffoendors zijn niet vanzelfsprekend helden, Ravenklauwen zijn geen nerds, Huffelpufs zijn geen vredelievende-gratis-knuffels-personen, en Zwadderaars zijn géén Junior Dooddoeners.

6. Pluisje is géén aardig hondje dat ik in de slaapzaal mag houden.

7. - Ook niet in de Grote Hal.

8. - Ook niet ergens anders binnen en buiten de school.

9. Ik mag mijn bezemsteel niet vervangen voor een draak.

10. - Hetzelfde geldt voor Hippogrieven.

11. Toverdranken waarmee geëxperimenteerd is, mag ik niet op andere leerlingen - of professoren - uittesten,

12. De spreuk Avada Kedavra is en zal nooit huiswerk zijn en ik mag hem niet testen op andere leerlingen.

13. - Tenzij het om Marten Asmodom Vilijn gaat.

14. Ik heb geen toestemming om naar het Verboden Bos te gaan om thee te drinken met de reuzenspinnen.

15. Ik mag de Plakspreuk niet gebruiken om Draco en Harry aan elkaar te plakken.

16. Ik mag eerstejaars niet laten schrikken door voor hen te springen en te roepen dat ze weg moeten gaan.

17. - Al helemaal niet in mijn Voldemortkostuum.

18. Met Heer Voldemort tegenover me, mag ik geen grappen maken over zijn ouders, waarvan één wel een slang MOET zijn.

19. - Hoe grappig het ook is.

20. - Ik mag ook niet lachen om zijn stem.

21. - Of hem een beugel adviseren.

22. - Wat ik ook doe, hij zal het niet grappig vinden.

23. Ik mag professor Sneep niet vragen aan welke kant hij nou werkelijk staat.

24. - Hetzelfde geldt voor Zwadderaars

25. De "No I'm Sirius" grap kent iedereen nu wel en is niet meer grappig.

Zweinstein's regelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu