Zweinstein's regels (26-50)

739 57 83
                                    

26. Ik mag niet zeggen dat Draco en Harry stiekem verliefd zijn.

27. - Zelfs al ben ik ervan overtuigd.

28. - Ik mag het ook niet aan Rita Pulpers verkopen.

29. - Maakt niet uit hoeveel ik eraan verdien.

30. Ik mag niet aan Carlo Kannewasser vragen waar hij zijn glitters vandaan heeft.

31. Ik mag niet mijn eigen Hongerspelen gaan organiseren in de Grote Hal.

32. - Of ergens anders in de school.

33. - Of ergens anders buiten de school.

34. Ik mag ouderejaars niet vragen mijn naam in de Vuurbeker te gooien.

35. Ik mag mijn "Keep calm and be a death eater" shirt niet aan op school.

36. - Net zoals mijn "Cool story Vol" shirt.

37. Ik mag me niet verkleden in een Voldemortkostuum en eerstejaars laten schrikken.

38. - Al helemaal niet met een berkentwijgje op ze wijzen en "AVADA KEDAVRA!" schreeuwen.

39. Ik mag niet beweren dat Voldemort een tienermeisje is, ook al heeft hij een dagboek, tiara, speciaal huisdier en een obsessie met een beroemde tienerjongen.

40. Ik mag de Hersenpan niet gebruiken om iemands hersenen in te slaan.

41. Ik zal eerstejaars niet op het idee brengen een boomhut in de Beukwilg te bouwen.

42. Een Beknopte Beschrijving van Zweinstein is geen huiswerk en ik zal eerstejaars ook niet vertellen dat het wel zo is.

43. Ik mag Sneep geen shampoo als kerstcadeau geven.

44. - Maakt niet uit hoe hard hij het nodig heeft.

45. Ik mag geen flessen shampoo beheksen en op Sneep afsturen.

46. Ik mag professor Sneep geen professor Zeep noemen.

47. Ik zal de lessen van professor Kist niet "geestig" noemen.

48. - Helemaal niet waar hij bij is.

49. Harry vragen hoe het met zijn ouders gaat is erg gemeen.

50. Ik zal niet testen of Modderbloedjes echt modder in hun bloed hebben.

Zweinstein's regelsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu