Bal.

12 1 0
                                    

Kalbim yerinden çıkacaktı şu an eminim. Bana doğru geliyordu ellerim terlerdi çaktırmadan pantalonuma sürttüm. Önce bi süzdü sonra gülümseyip kafasını öne eğdi ve göz kırpıp yanımdan geçti. Tam 4 saniyelik bu olay beni delirtmeye yetecek bi güce sahipti. Gülümsedim arkasından sonra aptal sırıtışımı silip lavabodaya yürüdüm. Ayşe'nin zorlamasıyla geldiğim tuvalette aynaya baktım bi iki Kez göz kırpıştırdım kabaran kıvırcık saçlarımı ellerimi ıslatıp düzeltmeye çalıştım neyse zorlamaya gerek yok hacı o saç kabarmadan olmaz. Ayşeye dönüp ' Hadi kanka' dedim. İçinden küfür ettiğine emindim aynaya baktı kafasını sağa yatırıp 'Kanka ya çok tatlı değil miyim? ' Dedi kolundan tutup zorla çıkardım Ayşe ve egosunu. Şimdi bu kızlar kim diceksiniz söyleyeyim ben Pınar. Pınar Karşıyaka soy adımdan bi kez daha nefret ettim.  Ayşe ise bff göreviyle vazifelendirilmiş ego :D Merdivenlerden hızlı hızlı inip kantine yürüdük.  Okulumuz gayet küçük şirin olmayan bi lise. 12 sınıf öğrencisiyiz malum sağlık meslek olunca da dezavantaj oluyor ama neyse. Kantinde ki sarışın ablaya 2 su dedim hep su içeriz zayıflama çabası. Aslında fiziğim gayet düzgün ya da ben öyle inanıyorum.  1.60 boyunda kısa kıvırcık saçlı minyon tipli normal bi yüzüm var.  Kaşlarımı hiç almam nedenini bilmiyorum. Ayşe ne kadar zorlasa da almamakta direniyorum. Neyse suları alıp okul bahçesine geçtik. İşte orda ay ay senin tipini yalarım ya töbest. Allahım sen affet ama bu nasıl bi yağuşuklu ya. Ha siz o kim diceksiniz okulun geri planlarında takılmayı seven kuul sessiz benden uzun baya ve normal bi vucüda sahip Aras. İsminde asalet var ya çocuğun. Bizdik önceden onun beni sevdiği dönemlerde içler acısı bi ilişki. 3 kez yalvardı affettim ama değişmedi o umursamalığı hala aynı. Herzamanki bankına kurulmuş yanında sınıf arkadası ama kız. Şimdi ben o kızı alıp duvara vursam sonra yüzüne bardak altında kalmış çayı döksem of banane ya sanki sevgilim mi kıskanacam. Aras bana baktı ve kaşlarımı işaret etti ellerimi kaşıma götürdüm ben ne ara bu kadar sinirlenip kaş çattım ya dil çıkardım başka bi yere döndüm ve o kahkasını müzik gibi dinledim. En çok çocukluğunu seviyorum derdi bana şimdi değişme zamanı benden uzak dursun gelgitlerini çekemeyek kadar yordu bu saçma ilişki. Şimdi yeni Pınar a merhabalar.

BALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin