Yeni Pınar'a Merhaba De Koçum :)

19 1 0
                                    

En son kuzenimin düğününde geldiğim kuaförden içeriye girdim. Çok sade renklerle dizayn edilmiş şirin bi kuaför koltukları yeşil, masalar beyazdı. Üzerinde beyaz önlük olan çakma sarışın bi kadın geldi 'Hoşgeldin şekerim nasıl yardımcı olabilirim?' Şekerim dedi ya Arasa hep bal derdim o da şeker. Şeker derken ağzının aldığı şekli bile severdim. Daldığım düşüncelerden çalan telefonum kurtardı. Kadına bi sn deyip telefonu çantamdan çıkardım omuz çantası takmayı oldum olası sevmem bordo sırt çantamı açarken acı çektim. Telefonum ısrarla çalıyordu. Ekrana baktım bi kez daha baktım arayan: Bal Küpüm. Aras arıyordu. İç sesim açsana mal derken dışımdan adını neden değiştirmedim ki dedim. Telefonu açtım ' Hatun nerdesin ya' dedi. Ben şok gözlerimi kocaman açıp 'Anlamadım Aras' dedim. 'Anlasaydın kızım' dedi. Welcam öküz. Şaşırmadım anlamadığım hiçbirşeyi tekrar etmezdi bi de azarlardı üstüne. 'Efendim neden aradın'. ' Arayamayaz mıyım? Neden wp ye girmiyorsun mesaj attık.' dedi. ' Aras ben wp sildim kullanmıyorum ulaşmak istesen sms de atarsın' dedim. Uzun bi oflama 'Neyse Pınar bizimkiler geldi hadi eyvallah' dedi ve suratıma kapattı. Ekrana hala mal gibi bakarken kuaförün kapısı açıldı yeni müşteriler geldi. Neyse dedim boş koltuğa attım kendimi sırt çantamı koltuğun omuzlarına taktım. Kadın geldi 'Evet tatlım?' Aras saçlarımın rengini severdi ilk iş onu yok etmek. Saçlarım bal rengi ve inanılmaz derin kıvırcık. Kadına bakıp 'Kestane rengi istiyorum en koyusundan bir de brezilya fönü. ' Kadın başıyla onaylayıp malzemeleri hazırlamaya gitti. Saçıma bi iki kez fön çekmiştim kıvırcıktan daha çok yakıştığını söylemişlerdi tabiki Aras hariç. Ee önemli olan da onun beğenmemesi hadi bakalım iş başına. Kadın geldi aynaya ters oturdum saçlarıma son kez bakıp. Kulaklığımı takıp Peranın parça listesini açtım ve gözlerimi kapattım. Ah Aras ah adam gibi sevseydin de şu hale gelmeseydim. Size öyküyü en başından anlatayım. Sağlık Meslek 11. Sınıf öğrencisiyken yaz stajı döneminde Arası instagramda gördüm zaten okuldan da tanıyordum sevgilisiyle az görmedik okulun arkasında. Sonra ben bunu takip ettim anında kabul edip tüm fotoğraflarımı beğendi. Bende onun bi kaç tanesini abartmaya gerek yok. Dm den bi mesaj işareti göründü ve Aras. O günden bu yana 3 kez çıkıp ayrıldık her seferinde terketti sonuncusunda umursamazlığına dayanamayıp ben bıraktım. Kadının dürtmesiyle deldin be apla diyerek döndüm kadın kafamı küvete sokup boyayı yıkadı yüzüme inanılmaz gittiğini söyledi ama ben bakmadım çünkü bakarsam her an ağlayabilirdim. Sıra geldi föne kadın beynime tarağını geçirerek taramaya başladı. İki saat de fönun cızırtsını dinledikten sonra kadın bi kaç yüz tane şey sürdü kafama. Sonra cık cıkladı. 'Kızım neden bozuyorsun mis gibi saçını' dedi. Ne diyecektim abla aşk acısından hep ya diyemezdim. ' Değişim şart abla' deyip gülümsedim. Kadın fön makinasını kapatıp bana baktı 'Hazır mısın? ' dedi. Hazır değildim ama yapacak bişey yok madem uzak olmam gerek o da benden uzak olsun önce. Kadın koltuğu çevirdi aynadaki görüntüm karşısında şoka girdim. Bu ben olmazdım çocuksu yüzüm olgunlaşmış görünüyordu gözlerimi kırpıştırdım. Parayı ödeyip dışarıya çıktım. Hemen retricayı açıp fotoğraf çekindim instagrama attım yeni başlangıçlar deyip göz kırptım hadi bakalım Aras efendi. Asıl sen hazır mıydın?

BALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin