Reggel Jeck vállán ébredtem.
-Mióta nézel?-nevettem-am jóreggelt:D
-Egy ideje:D,neked is
**
-Na most játsz egyedül baba,nekem mennem kell-ölelte át Jeck a reggeli játék után Carlst és bejött hozzám a konyhába-Kávét?
-Nem köszi. Sztem megyek,holnap elviszem Carlst oke?
-Oké köszönöm,de nem kell ám ennyit törődnöd velünk..tudom h legjobb barátok vagyunk de..érted
-Tudom,de szeretlek titeket,és imádok Carls-al lenni. Nyugi anyuka-nevetett,és egy puszival az arcomon hagyott itt.Reggeli után Carly-val játszottam,amit a csengő zavart meg.
**
-Köszönöm-vettem át a póstástól a dobozt.Kinyitottam és egy plüss maci volt benne, ami szívet fog és az van bele írva h Lánykám♥
Na..nekem már itt rossz érzésem támatt..mellette egy rózsaszín borítékba bújtatott levél:Kedves Hannus!
Tudom,hogy itt hagytalak a turné miatt..de én tényleg szerettelek. Ha elmondtad volna,hogy közös babánk lesz..lehet h el se megyek a fiúkkal..Szeretnék találkozni veletek és elvinni valahova Carlyt..Sajnálom,hogy így alakult,beszéljük meg!
Xx H~Jooh..oké..ne akadj ki..Ezt nem akartam! Nemkell nekem ez az idióta Harold!! Elég,hogy a lányom Stylest..Nem! Nem akarom h az apja legyen! Nem ilyen életet érdemel a lányom!! Miért jöttem el a palotából!?
#kopp-kopp
-Mit akarsz?-kérdeztem nem túl udvariasan az illetőtől.
-Én tényleg..Hanna én szeretlek! Még mindig..
-Harry..én..-nem hagyta hogy befejezzem..bizsergés járta át a testem, 3 éve kaptam utoljára csókot..ami az övé volt..megcsókolt..és fantasztikus volt..összefortak ajkaink..mindha egymáshoz teremtették volna őket..megjelentek ismét a pillangók..
-Szeretlek!-suttogta ajkaimra
-Én...
-Legyünk egy család..kérlek..próbáljuk meg.-azokkal a kiskutya szemekkel kérlelt..
-Hiányoztál-öleltem meg..nem tudom,hogy jó döntés volt e..de Carlynak kell az apja..és mellém is kell egy férfi..csak nem biztos h ő a megfelelő..megpróbáljuk..**
-Hanna..én annyira sajnálom :(
-De..de..-nyelnem kell..nem az én döntésem.ajj-Ne sajnáld! Boldogulok,és mikor visszajöttök minden jó lesz-öleltem át legjobb barátom..
-De tudod,hogy egy szavadba kerül és én nem megyek..
-Tudom,de nem kérnélek erre- megöleltem és kitessékeltem..Nem hiszem el..egy hete jöttem össze Harryvel..Nem történt semmi..eddig 2x volt itt..1x hozzám jött 1x Calyt akarta elvinni..de Carl hozzám bújt és sírva fakadt..Aggasztó volt..nagyon. De az a baj h Jeck jobban fog hiányozni..és Carls-nak is..Jeck szeret minkel..és mi is őt.
**
Carl az ágyában..és én is mennék aludni,mikor kopognak.."Ki a fasz ilyenkor,és mit akar!?"
-Szia édes-válasz nincs..nekinyomott a falnak és hevesen csókolt..elkezdett vetkőztetni..mikor eszembejutott:
"-Turnézni megyünk édes..ez az utolsó esténk..használjuk ki-nekem esett..akkor nem tiltakoztam mert szerelmes voltam..(ami nem biztos,mert mai napignem biztos,hogy az szerelem volt..a szerelem nem múlik el..-gondolom-de már nincs az az érzésem)
Nem tiltakoztam..lefeküdtünk..de későn jöttem rá,hogy nem szabadott volna hagyni.
Elment..itthagyott és többet nem keresett..és Carly csak az én lányom lett.."-Ha..Harry..ne-löktem el magamtól.
-Nyugi anyuci,van nálam koton-kacsintott..fujj..nem akarom látni..erőszakos barom.
-Barom. Menny ki a házamból..és ne keress többet!
CITEȘTI
~Princess adventures~
AlteleEgy hatalmas házban..egyedül,kötelességgel,feladatokkal..és koronával Hercegnő vagyok..de a szívemben mégsem És rámtalál a szerelem!? Nemtudom..nem akarok hercegnő maradni..megbuktam.. Zenészek,hamis barátok és igaziak..gyerek!? Ki től? :o Nem lehe...