MANYAK

8 0 0
                                    

Zil çaldı sınıfa gittim sınıfta kimse yokdu nerde ya bu millet . Neyse ya gelirler herhalde diye düşünürken kentindeki manyak geldi ve yanıma oturdu. Beni incelemeye başladı yine ama artık gerçekten rahatsiz olmaya başlamıştım ama allahtan son Dersdi. Sınıfta yavaş yavaş dolmaya başladı ders bedendi ve bizim hocamiz gelmemisti oh be ne guzel. Herkes çantasını toplamaya başladı tabikide eve gidecektik. Mert yanıma geldi "melisa ben denizle gidicem kusura bakma yavru" "neyse bugunluk izin verdim git hadi" ikimizde gulmeye basladik tabi yanimdaki manyak resmen bakislariyla merti öldürdü. Mert yoksa buse var diye hemen buse nin yanına gittim "Hadi buse ya cikmiyo muyuz" " melisa biliyom kanka kizcan ama biz emirle dolascaz bugün biraz" " tamam tamam gidin gezin siz ben tek başıma takilirim" " tamam kanka gorusuruz" valla oha ya çantasını ve emiri aldı çıktı gitti sınıftan bizim sıraya döndüğümde anyagin orda olmadığını gördüm bende hemen çantamı aldım ve yürümeye basladim okuldan ciktim ama yürüyerek gitmek zorunda oldugum için yuruycektim bugun neyse ara sokaklardan birine saptim bu yoldan hep nefret etmisimdir ama burdan geçmek zorundayım. Tam sokaktan çıkarken o ünde siyah ni araba durdu ve içinden sabahki manyak indi. Üstün üstüme gelmeye başladı o geldikçe ben geri gittim ve sonunda duvara carptim elini duvara koydu ve tam gözlerimin içine baktı sonra cebinden bisey çıkardı ve agzima tuttu sonrası karanlık...
BERKTEN
Bugun okuluna gittim ve gerçekten artık sabrim kalmadı tam 3 yıldır melisayi takip ediyorum ve bugün herşey biticek "özkan hazirim her şey " "hazır abi merak etme" " eğer sorun çıkarsa seni öldürürüm" "merak etme abi sorun cikmaz" kafamı sakladım ve onda gitmesini soledim bende hazırlanmaya başladım evden ciktim ve okula geldim dersin ortasında geldim ve tam istediğim gibi melisanin yanına oturdum ders boyu onu izledim farketmiş olacakki kipirdanmaya başladı gün bittiğinde onu ara sokakta kaçırmaya karar verdim önüne geçtim ve ustune gitmeye başladım geri geri gitti ve duvara çarptı sonra zaten bezle bayilttim ve kucagima aldim evime goturmeye basladim
MELISADAN
uyandığımda tanımadığım bi odadaydım kalktım ve kapıya vurmaya başladım " imdat kimse yok mu, ya kimse duymuyo mu, imdaaaattt" yaklaşık yarım saattir bağırıyorum ve kimse yok offf allahim ya ben naptim kapının kilit sesini duydum aslında felaket bi sekilde korkuyordum kapi acildi ve iceri okuldaki manyak girdi "uyandin mi sevgilim" dedi ve gulmeye basladi ne diyo ya bu " ne diyosun ya sen ne sevgilisi" " haklısın 1 hafta sonra karım olacaksın mustakbel karışım " allahim kafayi yiycem " ne diyon lan sen kendi gel" diye bağırmaya başladım yanıma geldi ve saçımı tutup çekmeye başladı " bana bak lan bidaha bana sakin bagirma " allahim saçımı nasıl cekiyo hayvan ya " saçımı bırak" " emir verme lan bana" " ya canimi yazmiyosun biraksana " " özür dilerim sevgilim" dedi ve sarıldı gerçekten iyi deil bu cocuk "üzerini degistir yemek yiyelim seni seviyorum" dedi ve gitti.

Sevgilim Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin