3 část .on

8 1 1
                                    



    Jak to že ještě nespíš miláčku " otočila jsem se a usmála se na svou malou princeznu. "Nemůžu usnout " řekla a roztomile přivřela oči protože se podívala na světlo v televizi a znáte jak je to nepříjemné když jste několik hodin ve tmě . Přešla svými malými krůčky ke mně,sedla si na pohovku opřela se o mě a tak hezky se přitulila jako kdyby to bylo malé koťátko . Je na svůj věk strašně maličká chodí již do třetí třídy ,ale kamkoliv s ní jdu tak se jí ptají jestli už půjde tento rok do školy , vždycky se tak roztomile vzteká . "Ráno musíš jít do školy , nechceš se jít zkusit aspoň trošičku vyspat ?" odmítavě zakroutila hlavou a protřela si oči . "Em? Uděláš mi něco k jídlu ? "jelikož jsem byla líná podala jsem jí zbytek toustů z talíře."Děkuju" zamumlala již s plnými ústy "Není zač" . Pak už jsme jen v tichosti koukali na televizi . Okolo 7 jsem se zvedla a konečně jí udělala svačinu a pití , pak jsem šla k ní do pokoje a nachystala jí oblečení . Andy se oblékla a já ji učesala její nádherné blonďaté vlásky ty má po mamce . "Svačinku a pití máš už v batůžku a dneska tě vyzvednu ze školy a zajdeme do cukrárny co ty nato " miluju když se jí rozzáří oči při slovu cukrárna " Joo"začala ječet a hopsat jako šílená "Ale nehýbej se ať tě můžu učesat ".Tak tak jsem ji stihla zavést do školy ,měla jsem ještě nějaké vyřizování tak jsem rovnou zůstala ve městě zaparkovala jsem nedaleko náměstí zabouchla dveře od auta a ucítila prudký náraz a pak jak po mě teče něco horkého "Au nemůžete dávat pozor? Podívejte se na moje tričko je celé ulepené ... "vztekala bych se dál kdybych nezvedla hlavu a nepodívala se do těch nejkrásnějších očí na světě . Byli zeleno modré spíše do modra vypadali jako křišťálové tůňky na okraji s nepatrnými řasami což jim dodává ještě hezčí efekt. "Omlouvám se jste v pořádku?" řekl a když viděl jak jsem v rozpacích tak na mě mrkl . "Ne já se omlouvám neměla jsem na vás tak řvát to se můžu stát každému " pokusila jsem se nahodit ten nejsladší úsměv . Sklonil hlavu a zadíval se na mé tričko až když jsem uviděla ten jeho pohled tak jsem si své tričko prohlédla taky , jak mě polil kávou měla jsem na sobě bohužel bílé tričko a teď mi prosvítala podprsenka , překřížila jsem si ruce na hrudníku . "No nic já už budu muset " řekla jsem a pokusila se ho obejít jenže mi zastoupil cestu."Ne to nepřipadá v úvahu, já jsem vás polil tak vás musím i usušit navíc chci poznat tak krásnou dámu " zaváhala jsem je vážně nádherný přesně můj typ hnědé vlasy modrozelené oči a nejhezčí úsměv jaký jsem kdy viděla samozřejmě až na ten Andy ,ale už jen podle toho jak se na mě díval jsem věděla o co mu jde a nejsem ten typ na jednu noc i když vlastně je den .Takhle jsem se úplně ztratila v myšlenkách že jsem ani nepostřehla že mi něco říká. "Možná jindy" celého jsem si prohlédla mrkla na něj a tentokrát ho už úspěšně obešla .Vyřídila jsem si nezbytné věci a už byl čas jít pro moji malou princeznu. Přijela jsem na parkoviště školy a uviděla ji jak nervózně přešlapuje když mě uviděla rozzářily se jí oči nastoupila a hned zařvala " cukrárna " musela jsem se zasmát . Zbytek dne jsme sejí co nejvíce věnovala , někdy je malé dítě nejlepší lék na duši . Akorát když jsem malou uložila do postele , zazvonil zvonek . Otevřela jsem dveře a stál tam on ....



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 14, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DarknessKde žijí příběhy. Začni objevovat