Eve geldiğimde annem neden soluk soluğa olduğumu sordu.Aklıma ilk gelen yalanı söylemiştim;
Eve gelmek üzereydim bir baktım arkamda koca bir köpek hızlı hızlı koşmaya başladım,baktım o da koşuyor iyice hızlandım eve zor geldim yani,o yüzden böyleyim.
Ee,ama sen yavaş koşardın ne ara köpeği geçebilecek kadar hızlandın??
Hiç beklemediğim bi soru ile karşılaşmıştım.Aklıma bir yalan gelmeyince B planım konuyu değiştirmek oldu.Aaa onlar pizzamı? Bayılırımmm diyerek masaya atladım neyseki annem inanmıştı.
Yemeğimi yedikten sonra odama çıkmıştım.Bu gün çok yorulmuştum,göz kapaklarım gitgide kapanıyordu ki telefonumdan gelen mesaj sesi uykumu dağıtmaya yetmişti.Kalkıp baktım mesaj özel numaradandı "keşke oraya hiç gelmeseydin!!" Bu da ne demek oluyor şimdi?Diyerek bağırmıştım.O dövmeli mi attı bu mesajı?Korkmuş ve endişelenmiştim.
Bir anda kapı çaldı ve annem içeri girdi.Bir sorun mu var tatlım neden bağırıyorsun?
Ahh,özür dilerim anne sayıklıyordum seni de uyandırdım sanırım.
Sorun değil birtanem iyi geceler diyerek odadan çıktı.
Annemide atlatmıştım ama,şimdi ne yapacaktım?Ahh,tamam sakin ol Ronezma şimdi yat ve uyu sabah düşünürsün.İçinmdeki sese ilk defa katılıyordum,ayımı yanıma aldım ve ışığı kapattım.
Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu bir sonra ki bölümleri beğeniler artarsa uzatacağım sizi seviyorum ♡♥