"Ahoj Myu už jsem tady zase :D Nikdo nevěří, že ještě žiješ, ale v to věřím já tě najdu Myu slibuji ti to jako každý den co chodím sem k tvému hrobu. Já vím, že žiješ. Mě se jen tak nezbavíš. Každopádně já už musím zítra jdu na novou školu. Na tu kam sme chtěly jít spolu. Tak ahoj a zase zítra :D "
Když jsem přišla domů pozdravila jsem a zalítla do svého pokoje. Znovu jsem si zkontrolovala jestli mám vše a prohlídla jsem si nádhernou uniformu střední školy Hotaru. Už se tam těším ale zárověn mám hroznou trému. V tu chvíli jsem si vzpoměla na Myu jak by mi řekla, že zrovna já se nemám čeho bát. Je fakt, že jsem hodně energická a kamarádská, málo kdo mě viděl kdy brečet. Dojdu dolů do kuchyně a zeptám se mamky jestli nechce pomoct s jídlem. Táta dneska přijde později, je ředitelem nějaké hrozně velké firmy. S mamkou sme se rozhodly pro čínu. Všichni tři jí milujeme.
Mamka : Tak? Těšíš se na novou školu ?
Já : Strašně moc jen je mi líto, že tam se mnou nebude Myu
Mamka : Já vím zlato. Neboj určitě se ti tam bude líbit a navíc Myu tam bude s tebou vždycky :D
Já : Já vím :D Děkuju :D
Když sme dovařily tak přijel taťka a všichni sme se najedli. Vysprchovala jsem se a umyla si vlasy, přece jen chci vypadat zítra dobře. Než si půjdu lehnout ještě se kouknu na nějaké anime. Jenže znáte to řeknete si jeden díl a zkouknete jich nejmíň šedesát. Kouknu na hodiny půlnoc.
"No tak to trošku nevyšlo "
Pak už se teda rozhodnu jít si lehnout. Kupodivu usnu docela rychle. Ráno mě vzbudí budík. Naštěstí jsem ten typ člověka, který může spát třeba jen dvě hodiny a je potom stejně akční. Došla jsem do kuchyně kde jsem si vzala jogurt a pádila jsem do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a oblíkla si uniformu. Stoupla jsem si před zrcadlo své dlouhé modré vlasy jsem si svázala do dvou culíčků no spíš culíku, protože mě vlasy jsou opravdu dlouhé a zakládám si na nich . Konečně jsem se vypravila do školy. Když jsem před ní došlo málem jsem padla. Byla nádherná a obrovská, byla i moderně zařízená. Asi po patnácti minutách jsem konečně našla svou skřínku a vydala se ke třídě. Před třídou už stál učitel.
Učitel : TY jsi Aiko že ?
Já : Ano * Snažila jsem se o co nejupřímější úsměv*
Učitel : Tak tě tu vítám a pojď se představit :D
Já : Tak dobře :D
Učitel vešel do třídy a já hned za ním. Okamžitě jsem na sobě pocítila pohledy všech ze třídy.
Učitel : Tak třído to je nová spolužačka. Prosím představ se nám :D
Já : Ahoj já jsem Aiko a doufám, že si budeme rozumět
Učitel mě posadil do poslední lavice u okna k tak kawaii stvoření které se jmenovala Nanami. Byla tak rozkošná. Modrobílé vlásky měla stažené do dvou culíčků které měla zatočené. S Nanami jsem se ihned skamarádila. Další hodinu sme měli hudebku tu já milovala.
Učitel : Tak někdo kdo by nám zaspíval ?
Já : Já bych jestli můžu ?
Zazpívala jsem svoji oblíbenou a všichni na mě čučeli. Učitel mě pochválil a zeptal se mě jestli bych nechtěla zpívat na festivalu a celá třída souhlasila a já teda nakonec taky . No tohle bude ještě zajímaví :D
Doufám, že se vám tenhle příběh bude líbit :D
ČTEŠ
Ztracená [Pozastaveno]
FantasyAiko žije v Japonsku, chodí tam do školy a je ohromný otaku. Už je to rok co se ztratila její kamarádka Myu. Aiko ovšem pořád věří, že žije a že jí najde. Co se stane když pro ní, ale přijde někdo z cizího světa ze světa Anime. Najde tam Myu nebo ne...