Vzpomínky

46 6 0
                                    


Aiko : Tak se posaďte 

Rem : Kdo si ? A proč tu jsi ? 

Aiko : Jsem......  tu z jistého důvodu. 

Lindo : Jakého ? 

Aiko : Váš svět nemá vůdce, neboli královnu nebo krále. Já vím teď si říkáte, že je to blbost, protože přeci tu máte lordy a podobně a já jsem tu proto, že jsem jedna z královen a hledám svůj svět. Dokud ho nenajdu tak neuvidím svojí kamarádku, která je královnou světa draků. 

Všichni se  na mě dívali a přemýšleli jestli mi mají věřit, nebo ne. 

Mage : A jak se pozná královna ? 

Aiko : Každá máme různé schopnosti. 

Rem : A jaké máš ty? 

Aiko : Zatím neznám všechny, ale ovládám střelbu a rychlost s mrštností, zbytek by se měl objevit časem. 

Mezitím co jsem to vyprávěla se Low proměnil na psíka a skočil mi na klín. 

Shiki : Zdá se, že si tě náš Low oblíbil. * děsiví úšklebek * 

Lindo : A jak se z tebe stane královna ? ¨

Aiko : To je ten problém. Nejsem si úplně jistá. Moje kamarádka se zamilovala, a když jí ten kluk opětoval tak se jí prej ozval nějaký hlas v hlavě, který jí to řekl ( Dává smysl :D ) Ale jsou taky jiné způsoby, ale na ty musíme přijít. 

Rem : Mohli by sme ti s tím pomoct ? 

Aiko : Myslím, že jde hlavně o vás, jinak bych tu nebyla, ale taky vám mám s něčím pomoct. Pokaždé když někam přijdu mám nějaký úkol a myslím, že vím o jaký tu pujde. 

Rem : A o jaký?

Aiko : To vám zatím nemůžu říct, ale potřebovala bych se jet někam podívat a potřebuju k tomu tebe Reme. 

Rem : Dobře. A proč? 

Aiko : Potřebuju si něco ověřit. 

Rem : Pojedeme hned ? 

Aiko : Ano 

Společně s Remem jsem se vydala k limuzíně. Doufala jsem jen v to, že kluci něco nevyvedou. Dojeli do malého rodinného domku a mě ihned naskakovali vzpomínky Ritsuki ( To je hlavní postava v Dance with devils. Kdo neví. :D) Když sme vešli dovnitř tak bylo vše rozházené a mě ihned došlo, že tu jsou.

Aiko : Jsou tady

Rem : Kdo ? 

Aiko : Upíři 

Rem : Běž ven já se o to postarám.

Aiko : Tak na to zapomeň něčeho se zbavím já a zbytek máš ty. 

Rem : Dobře

Rozdělili sme se a začali se jich zbavovat. 



Doufám, že se líbilo jo je to trošku podobný tomu co se stalo v anime, ale chci vás postupně s každou tou postavu seznámit a tak tahle povídka bude mít sice kratší kapitolky, ale zato bude delší :D

Demi :*

Ztracená [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat