Kolejny poranek, słońce przebija się przez zasłonięte rolety. Zbliżała się godzina 9, Jessica zaczęła się szykować do szkoły.
Poszła wziąść szybką kąpiel, użyła swojego ulubionego płynu kokosowego do ciała i olejku arganowego na włosy.Nałożyła na siebie bluzkę z baskinką koloru pudrowego różu, czarne legginsy, buty na koturnie, czarną torebkę z ćwiekami.
Do tego lekki, prawie nie widoczny makijaż.Wiedziała że dzisiejszy dzień będzie dla niej nie zapomniany.
Nie zdążyła jeszcze wyjść z domu a przed jej drzwiami był Ryan.
O jejku Cześć, nie spodziewałam się tu Ciebie o tej porze- powiedziała
Przywitał się po czym mocno się do niej przytulił
Co to za zapach ? -zapytał
To mój ulubiony płyn kokosowy -odpowiedziała
Uwielbiam ten zapach jest taki pociągający - zaśmiała sięPonieważ chodzą do tej samej szkoły postanowili pójść razem.
Pozwolisz ze wezmę twoją torebkę, szkoda by tak piękna dziewczyna jak ty dźwigała tak ciężkie rzeczy - stwierdził
Oj Rayan jesteś kochany żaden kolega mnie nigdy tak się rozpieszczał - powiedziała
Będąc już tuż przy szkole Jessica przypomniała sobie ze zapomniała ze umówiona była z przyjaciółka na pobliskim skrzyżowaniu ulic by pójść razem do szkoły.
Przecież ona mnie zabije, kolejny raz ja wystawiłam
Musze ją złapać na przerwie w szkole by po lekcjach wyjść z nią na kawę i wszystko jej wytłumaczyć mam nadzieje że zrozumie. Ehh...Idąc przez szkolny hol spotkałam Margaret
Ej! Margaret! - krzyknęłam
Jeśli chcesz to wszystko ze mną wyjaśnić przyjdź dziś do naszej ulubionej kawiarni może tym razem mnie nie wystawisz -powiedziała Margaret
Jessica jeszcze kilka razy minęła się z Ryan'em na korytarzu.
Gdy tylko ją widział uśmiechał się do niej, a ona odwzajemniała to uśmiechając się do niego.Po południu postanowiła przyjść na umówione spotkanie z Margaret do kawiarni by wszystko mogły sobie na spokojnie wyjaśnić.
O widzę ze tym razem mnie nie wystawiłaś-powiedziała Margaret
Ja Cię naprawdę przepraszam ale chcę Ci to wszystko wyjaśnić
No proszę bardzo po to się spotkałyśmy, czekam- odpowiedziała Margaret
Pamiętasz tego chłopaka o którym kiedyś Ci wspominałam że jest bardzo przystojny ?
To właśnie on poznałam się z nim jestemt w nim szaleńczo zauroczona. Poznałam go na boisku, był wraz z kolegą podszedł i się przedstawił. Dzisiaj gdy otwierała drzwi od domu on już przed nimi stał i uciekłam myślami gdzieś indziej zapomniałam o Tobie. Przepraszam :(To ja przepraszam nie wiedziałam że to taki powód, już leć do niego chce się cieszyć ze szczęścia swojej przyjaciółki.
Jessica szybko wybiegł z kawiarni do domu by poprawić drobne rzeczy i wyjść z Ryan'em robiło się już dosyć późno, idealnie na wieczorny spacer w blasku gwiazd.
Zapomniała tylko o jednej najważniejszej rzeczy zapomniała dać znać Rayan'owi
że wyjdzie, szybko weszła na jeden z portali, na szczęście był dostępny.Napisała pytając "czy ma ochotę na wieczorny spacer ?"
Odrazu wiedziała że się zgodzi, a on już po 10 minutach był pod jej drzwiami.
Gdy tak spacerowali, rozmawiali i opowiadali o sobie bo nic praktycznie nie wiedzieli Ryan nagle zatrzymał się stanął przed Jessicą chwycił jej dłonie i mocno przywarł do jej ust ona odwzajemniała ten namiętny pocałunek.
Po czym odprowadził ją pod same drzwi domu.
Umówili się na kolejny dzień tym razem w domu u Ryan'a na oglądanie filmów....******
Jak myślicie oglądanie filmów czy raczej coś więcej ?
CZYTASZ
Just Friend +18
RomanceKsiążka jest o 2 nastolatka którzy są zakochani ale mają bardzo dużo przeszkód do pokonania.