Moja najdroższa,
Nie umiem opisać słowami tego, jak bardzo za tobą tęsknię. Ból w moim sercu jest niewyobrażalny. Cały czas o Tobie myślę i tak bardzo chciałbym cię teraz przytulić, Zoe.
Napisałaś mi, że z Adamem jest lepiej, wiedziałem, że się z tego wygrzebie, ma silny organizm, on sam zawsze był waleczny.
Być może zauważyłaś, że ten list nie jest napisany tak starannie jak poprzednie, dzieje się tak, bo piszę go w łóżku, na pół leżąco. Nasz przyjaciel wyszedł z poważnej rany postrzałowej, ja nie niestety jestem słabszy od niego, skarbie.
Zostałem postrzelony, nie tak poważnie, jak Adam był, ale zbyt późno trafiłem w odpowiednie ręce i pomimo tego, że koledzy żołnierze robili co mogli, by trochę temu zapobiec, straciłem zbyt dużo krwi. Są minimalne szanse, prawie żadne, kochanie.
Mam nawet problem z utrzymaniem długopisu w ręce, Robert, mój kumpel, chciał, żebym mu dyktował i on by za mnie napisał, ale nie chciałem, żeby ktokolwiek pisał list pożegnalny za mnie.
Tak, to jest list pożegnalny, Zoe, czuję, że nie zostało mi wiele czasu, jestem coraz słabszy, a ilość morfiny jaką mi podają, sama na to wskazuje.
Może gdyby przewieźli mnie do szpitala w Irlandii, ale niestety są małe szanse, że samolot przyleci szybciej, niż nastąpi mój zgon. Mam wrażenie, że umrę jeszcze w tym tygodniu.
Cały czas o tobie myślę i będę myślał aż do śmierci, ale to jest czas kiedy ty powinnaś przestać zawracać swoją głową mną. Po prostu pochowaj mnie razem z moimi rodzicami, a potem znajdź sobie jakiegoś faceta i bądź szczęśliwa.
Mimo wszystko, przyjdź czasem na cmentarz i powiedz do mnie kilka słów dobrze? Będę czekał na ciebie, nawet jeśli będę musiał dzielić się tobą z jakimś innym facetem.
Pielęgniarki muszą zmienić mi opatrunek, bo ten całkowicie już przesiąkł, dlatego muszę kończyć.
Uściskaj ode mnie, Sarę i Adama,
Powinienem teraz wypowiedzieć pożegnanie? Jak pa, cześć, do widzenia, a może żegnaj?
Po prostu bądź szczęśliwa Zoella.
Na zawsze twój,
Niall.
---
Idk ale ryczę.
Proszę, zostaw coś po sobie, jeśli czytałeś/aś tą krótką historię x.
CZYTASZ
Afghanistan's mission | N.H | ✔︎
RandomKiedy jesteś żołnierzem, walczysz o życie swoje i innych. Jak zdeterminowany by przeżyć będzie Niall, jeśli w Irlandii czeka na niego ukochana?