mark my words

219 13 0
                                    

Evde oturmus bos bos bekliyorum. Justin yeni albumunu yayinladi ve simdi de konserde bende sosyal medyada geziniyorum iste. Hemen bir twit atmaya basladim
"@justinbieber sen kazandigin butun basarilari hak ediyorsun. Bunun icin cok calistin. Pattie,jeremy,jaxon,jazzy,ben ve butun belieberlarin hep senin yaninda olacagiz. Seni seviyoruz! Bu arada bebegimiz seninle gurur duyuyor. #purpose"

Yazip attim. Ozellikle onunla bebegimiz hakkinda konusuyorum cunku cok mutlu oluyor. Etiketlendigim twitlere bakarken jelena_haylor isimli bir kullanicinin sorusu dikkatimi cekmisti
"@selenagomez sen ve bebeginin purpose daki favori sarkiniz ne?

Hemen sorusunu yanitladim.
"@jelena_haylor biz hepsini cok seviyoruz ama no sense ve been you favorilerimiz. Seni cok sevdim"

Yazdim ve gonderdim. Sonra bir kac dm cevapladim. Daha sonra ise dus almak icin banyoya girdim.
Justin'in anlatimindan:
Konser bitince kulise gecip instagrama girdim. Gelen dm lere bakmaya basladim. Hayranlarim ve belieberlarim benimle gurur duyduklarini yazmislardi.
DM1
X:bebegin olacakmis;umarim ölür!!
J:sen kendini ne saniyorsun? Evet sevdigim kadindan bir bebegim olacak ve cok mutlu olacagiz. Senin gibi gerizekalilar ise sadece kiskanacaksiniz

Dm2
Y:senin adina cok sevindik. Mutlu olmayi hakediyorsun. Selena seni mutlu ediyor.sonuna kadar yanindayiz

Dm3
X:cocuguna ismimi koy. Adim Dream

Dm4
X:seni ve selena yi seviyoruzzz
J:ben de seni seviyorum

Deyip kapattim. Sonra kulisten cikip arabama yoneldim. Hemen eve surdum.
Selena'nin anlatimindan:
Kulagima gelen kapi sesleriyle uyandim. Ve hemen kapiya dogru kostum. Justin'i gorunce kosarak sarildim
J:tanrim!seni cok ozledik
S:bi de bana sor! Seni seviyorum Drew!!
J:ben de seni Marie!!
Deyip beni kucagina aldi ve koltuga oturdu.
J:anlat bakalim;ne yaptiniz ben yokken?
S:biraz televizyon izledim,twitter a ig ye felan girdim sonra dus aldim sonra ise yemek yaptim
J:ben de diyorum bu yanik kokusu nerden geliyor!
Deyince yuzumdeki gulumseme soldu ve mutfaga uctum. Tavuk yanmisti.
Hemen firini kapattim. İnanmiyorum ya!
S:justin! Gitti butun emeklerim
Ne yiycez simdi?
Deyince beni kendine cekip belimi kavradi
J:gelirken hamburger ve biraz tursu almis olabilirim
Deyince benim beynim error verdi. Hemen boynuna sarildim.
J:ama sen hamburger degil sana ozel aldigim ev yemegini yiyeceksin
S:tamam
Dedim ve ayrildim. Hemen yemegi alip masaya oturduk. Yemegimizi yerken;
J:yalniz sel! Simdi sen hep tursu yiyosun biz nasil anliyacagiz bebegimizin cinsini?
S:cevap veriyorum;doktora giderek
Aslinda bugun gitmis olmamiz gerekiyordu justin'in konseri olunca kendim gidiyim diye teklif etmistim ama justin birlikte gitmemiz gerektigini soyleyip yarine ertelemisti.
J:yarin goruruz bebegim!
Kafami sallayip tursularimi bitirdim.
Yemegimiz bitince oturma odasina girip film izliyecektik. Ama justin yine Bieber ligini yapip zorla disari cikarmisti. Nereye mi gidiyoruz?
Dylan ve dayna ile bulusmaya..
Dylan beni kiz arkadasi ile tanistirmis olmasina ragmen justin i tanistirmadigim icin bir gece klubunde justin ile dylan i tanistiracagim. Klube geldigimizde el ele iceriye gectik.
Dylan ve dayna nin oldugu masaya oturduk. Simdiden selfie cekinmek icin gelenler oldu ama sadece stalker sarah ile cekindik. Digerlerini korumalarimiz reddetti.
S:eee dylan! Naber?
Dylan:iyi. Yasiyoruz iste. Sen nasilsin?
S:cok iyi.
Dayna:ah hamileymissin?
J:evet bur bebegimiz olacak
Dylan:size benzerse cok sansli olur
S:kesinlikle justin e benzesin
Gulusup ickilerini yudumlamaya basladilar. Justin ise gelirken bana ve kendine gazoz almisti. Ben hamile oldugum icin icemiyordum o da beni yanliz birakmak istemedi.
Sindi ise dylan la koyu sohbete daldilar. Zaten kisilikleri cok bnzedigi icin anlasmalari zor olmadi. Lavoboya gitmek icin izin isteyip gittim. Elimi yuzumu yikayip geri dondugumde justin sahneyi isgal etmisti ve mikrofonu elin almisti. Mekanda cigliklar yukselmeye basladi.
J:bu sarki resmi olarak henuz olmasa da ruhen karım ve bebegimin annesi icin. Bebegim bu senin icin
Gulumseyerek ona baktim. Pür dikkat onu dinliyordum arada sirada ise eslik ediyordum.

Dont do it baby,dont do it to me/no rysh no pressure

Sarkiyi bitirince yanima geldi onc anlimdan optu sonra ise sqrildi.
Daha sonra mekandan ayrildik.
Justin'in anlatimindan:
Eve geldigimizde bir kalabaligin bizi bekledigini farkettik. Arabadan inmeden guvenliklerden birini cagirdim
J:ne oluyor?
G:hayranlariniz size bisey soyleyeceklermis. Cok rica ettiler. Bende beklemelerine izin verdim.
S:hayatim bence bi dinle
Ona donup sorarcasina baktim
J:ya senin hakkimda kotu bisey soylerlerse?
S:soylemeyecekler! Hem soylerlerse de onemli degil
Deyince arabadan cikip elini uzatti. Ben de elini tutup hayranlarimin onune gectim. Korumalar yakin temasi engelliyorlardi. Bir seyler soylemelerini bekliyordum. Merkali gozlerle bakinca sarki soylemeye basladilar.

senin bebegin bizim bebegimiz
onu cok seviyoruz
mutlu ol justin
bunu en cok sen hakediyorsun
selena seni mutlu ediyor
ve bebeginizi seviyoruz

Dediklerinde gozumden bir damla yas dokuldu. Hizla aralarina kosup iclerine girdim. Hep birlikte sarilarak agladik. Bir sure sonra selena da aramiza katildi. Hepsiyle fotograf cekindik. Ve selena ile her birine tek tek tesekkur ettik. Somra iceri gectik. Selena yi kucagima alip hemen yataga yatirdim. Pijamalarini getirip verdim ve o giyinirken ben de giyindim. Sonra beline masaj yaptim ve kollarimin arasina sarip uyuttum. Uyuturken biraz da sarki soylemis olabilirim.
Selena uyuyunca twitirdan bugunku olayoar icin tesekkur ettim. Sonra kendimide selena kollarimdayken uykuya biraktim.

Ertesi sabah

S:Drew Bieber! Uyanmalisin hemn simdi?
Umursamayip uykuma devam ettim.
S:ya hadi bak hemen kahvalti yapip doktora gidicez
Deyince yataktan Bieber hiziyla firladim. Hemen ustumu degistim ve kahvaltiya indim. Kahvaltimizi yaptiktan sonra hastaneye gittik. Kapida bir grup belieber ve bir grup selenatir vardi. Bize destek olmak icin gelmislerdi. Onlari selamlayip iceri gectik.
Sacma sapan bir odaya girdik ve selena nin gobegine bakmaya basladi doktor. Sonra konismaya basladi.
D:kiziniz mi oglunuz mu olsun istiyorsunuz?
S:bilmem
Deyip bana bakinca
J:mumkunse ikisinden de istiyorum
Dedim. Gulustukten sonra doktor
D:mumkun
Dedi. Ben de anlamadim bakislari atmaya basladim
D:ikiz. Biri kiz digeri erkek ikiz cocuklariniz olacak
Deyince ben felc. Yok ebem sende! Ben iki cocuga birden nasil bakicam? Battim resmen.
S:ciddi misiniz?
D:sizce?
J:yasasin da ben ikisine birden ansil bakicam?
S:birincisi karun kadar zengin oldugunu ikimiz de biliyoruz ikincisi benim de zengin oldugumu bildigini biliyorum.
Kikirdadim. Hollywood dagina akrsi bir evim,bir mustang;bir porshe,bir range rover;bir mqyback;bir ferrarim ,bir ozel jetim olabilir. Ne zenginligi canim(!)
Ciktigimizda hayranlarimin onunde kosarak sevinc cigliklari atmaya basladim. Sonra durup
J:hem kizim,hem oglum olacak. İkiz Bieber lar geliyor!!
Diye bagirinca herkes ciglik atmaya basladi. O sirada paparaziler toplanip soru sormaya basladilar. Hepsi bir kafadan konusuyordu.
Hugo:sirayla alalim sorulari lutfen
Paps:evlenmeyi dusunmuyor musunuz?
J:tabii ki dusunuyoruz ama hamilelik meselesi biraz hizli gelisti. Ama evlenecegiz. Kim hayatinin askiyla evlenmek istemez ki?
Dedim. Bir kac soru daha cevaplayip arabaya bindik
Benim iki tane minik bebegim olacak..!!??

Forgive//JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin