Bu seferlik "ASLA" de!!

198 13 3
                                    

Sabah kalktigimda -ki cok erken kalktim- yanima baktim ama justin yoktu. Kalkip elimi yuzumu yikadim. Ustumu degistirip asagi indim. Cocuklara baktim. Justin yanlarinda oturmus onlari izliyordu.
S:bebegim???
Sadece bakip gulumsedi
J:hangimize seslendin?
Guldum ve gidip ve sarildim.
S:ne yapiyorsun burada?
J:bebeklerimi izliyorum. Yanlarindan ayrilmak istemiyorum.
Gulumseyip tekrar sarildim.
S:hadi gel kahvalti yapalim
Dedim sakince sonra koluna girdim ve mutfaga gittik. Hizmetliler kahvaltiyi hazirlamislardi.
J:ben yokken neler yaptin?
Once duraksadim. O tekrar gelecegini twitirdan yazmasaydi intihar ediyordum.
S:cocuk dogurdum. Hemde iki tane
J:ya dalga gecme cidden naptin?
S:hmm album cikardim. Film cektik felan,bi ara intihar ediyodum ama sen geri doneceginin twitini yazinca vazgectim
Deyince agzini acti
J:ciddi misin? Boyke bi sey yapsaydin seni ben oldururdum
Deyip kafama salatalik atti.
S:hahaha al sunu kafamdan
Deyince kafamdan salataligi alip burnumu optu sonra aglama sesi kulagima geldi. Kalkip gidiyordum ki justin kolumdan tutup durdurdu. Kendisi yukari cikti.
Bir sure sonra kucaginda Angel ile birlikte geri dondu. Ve kanepeye oturup onunla oynamaya basladi. Ben de masayi toplamasi icin Viona ya yardim ettim. Sonra yanlarina gittim ve bir vidyolarini cektim. Cok tatli bi vidyoydu. Hemen paylastim ve altina
"bu anlara sahit olmak gibisi..
"

Yazdim. Sonra Angel i justin in kucagindan aldim ve mama yedirdim. Sonra hazirlandim ve bebeklere bakmak icin annemler geldi. Biz de justin le alisverise ciktik. Bir magazaya girince once onun icin bir seyler aramaya basladik. Bir kac parcayi alip kabinlere gitti. Brn de onu beklerken bazi haranlarla fotograf cekindim. Justin cok surmeden cikti. Ve giydikleri cok iyiydi. Tabii ki ben sectigim icin guzeller. Eee bi de giyen onemli.
S:bir insanin kocasi anca bu kadar yakisikli olabilir
J:diyosun??
S:evet diyorum ve bunu aliyoruz. Bu arada ben bisey almiycam.

Hatirlatmak gibi olmasin bugun justin in dogum gunu. Ve aklimda cok guzel planlar var tabii ki. Hazirliklar biz gezerken suruyodu zaten. Biraz daha gezdik. Adidas a girip ayakkabi aldiktan sonra eve gittik. Sonra justin'e hazirlanmasi gerektigini soyledim. Simdi The Nice Guy a gidiyoruz. Kendisi 2 yil once orda bana supriz yapmisti. Ben de oyle bi seyler dusundum iste. Cocuklara bakmak icin Taylor gelince bizde evden ciktik. Montave Hotel e dogru yol aldik. Yol boyunca hic konusmadik ama ben cok heyecanliydim. Butun sotunlarimizi cozdugumuz yere gelince el ele iceri girdik. 2 yil once bana SORRYi soyledigi piyano hala orda duruyordu. Farkedince bana bakti ve elimi daha sıki tutmaya basladi. Bemde piononun basina gectim ve SORRY i soylemeye basladim. Bana gururla bakiyordu ve bu cok hosuma gitti. Bitirdigimde yanima geldi ve ayni 2 yil once burda bana sarildigi gibi sarilmaya basladi.
S:seni cok ozledim
J:ben de seni cok ozledim. Gercekten cok ozur dilerim ama cok kizgindim. Ani bir karar aldim ve toparlanmam gerektigini dusundum.

S:biliyorum. Seni anliyorum. Neden oyle bir yalan soyledigimi anlatmami ister misin?

J:hayir. Ben sana guveniyorum. Eminim bir bildigin vardi. Sem hicbir zaman bnim kotulugumu istemezsin.

Deyip tekrar sarildi. Bir sure sarildiktan sonra bizimkiler geldiler. Hep birlikte iyiki dogdun
diye sarki soylemeye basladik. Pasta da gelince toplandik ve justin dilek dileyip mumlari ufledi. Sonra herkes dans edip eglenmeye basladi.
S:justin!!

J:efendim??

S:fazla icme

J:neden?

S:cunku sana bir suprizim daha var ve sarhos olursan bu suprizi hatirlamazsin

J:diyosunnn

S:diyorumm

Deyip dudagimi buzdum o da buzuk dudagimdan optu.
Sonra sarildi ve dans etmeye basladik. Bi sure sonra sarki bizi hakimiyeti altina almisti.
S:Aman Tanrim! Cok yoruldum

J:oturalim mi?

S:eger istersen oturalim
Kolumdan tuttu ve koltuga otutturdu.
J:suprizin ne?

S:daha var Drew! Beklemelisin

Diye kulagina fisildadim.
O da kafasini salladi ve elini bacagima koydu.
Drake partiye biraz gec kalmisti cunku konseri vardi. İceri girer girmez yanimiza geldi.
D:Bieber lar? Tanrim sizi ozlemisim

J:biz de seni adamim

D:sen nerdeydin Justin?

S:sence?

D:kanada. Ee Jelena dan naber? İliskiniz yolunda dimi?

J:kesinlikle. Ordan yolunda degilmis gibi mi gozukuyor?

D:burdan birazdan isi pisirecekmissiniz gibi duruyor

S:hahhaahhahahah

Bize el sallayip dams pistine gitti ve o meshur dansini yapmaya basladi. Ben de justini kaldirdim ve terasa cikardim. Yola dogru bakiyordu. Kafasini kaldirmasini soyledim.
Gokyuzunde kocaman bir resmimiz belirdi.
Justin,ben ve bebeklerimizin ilk resmi!!
Bir sure baktiktan sonra bana dondu ve dudagima masum bir opucuk birakti sonra da anlimdan opup sarildi.
S:ben ozur dilerim

J:ben de ozur dilerim

Dedi ve daha siki sarildi.

S:seni seviyorum

J:ben de seni seviyorun

Dedi ve sacimi oksadi.

S:sana aşigim Bieber

J:sana aşigim Gomez!

Dedi ayrildi ve dudagima yapisti. Tutkulu bir opucukten sonra ayrildik ve gokyuzune bakmaya devam ettik.
S:bu aşk ASLA ölmeyecek

J:bak bu seferligine ASLA diyebilirsin

Forgive//JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin