Eve geldiğimde sıradan bir gün gibi kapıdan içeri girmiştim.Karşımda gördüğüm tablo intihar etmeme sebepti. Hayattaki tek dostum pattie (kedim) ölmüştü. Napcağımı bile bilmiyordum. Gözümden yaş akmasıyla başlamıştı bu kabus.Peki bunu ona kim yapmıştı? Ne istemişlerdi kedimden? zaten yalnızdım.Şimdi tam oturmuştu bu kelime bana..o gece uyuyamadım saat 03:00 uyku tutmuyordu.ertesi gün okula günlüğümle birlikte gittim.Beni sadece o teselli ediyordu.Sadece ev değil,okul,dışarı,heryerde yalnızdım. Dersten sonra Swarm kantine inellim mi dedi.gerçi benden nefret ediyordu.okulun ponpon kızıydı Swarm insanları ezerdi. Ayrıca benden pek hoşlanmazdı.Belkide yalnızlığıma son verip biraz kendime bakmalıydım.Okul bitmişti. Eve doğru giderken cantamdan günlüğüme baktım ama olamazdı neredeydi o. Swarm o aldı kesinlikle yoksa benim gibi biriyle ne işi olabilirdiki? O defteri okursa bidaha okula gidemezdim...
05:00' te uyanmıştım.Okula hazırlandım. Hergün ki gibi ucube kıyafetlerimi giydim.Saat gelmişti.Okul zamanıydı bu benim umrumda değildi.Sadece Swarm ' a çok kızgındım. Okula geldiğimde swam bana bakarak gülüyordu. Beni fazlasıyla tahrik etmişti zaten. Koşarak Swarm'ın üstüne atladım ve yerde tokatladım. Herkesin ayırmasıyla soluğu müdürün odasında aldık. Tabiki Swarm zengin olduğu için suç bana kaldı.3 gün uzaklaştırma aldım.Eve geldim evin kapısı açıktı birileri evime girmişti. Olamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yok
RandomBir insan ne kadar yalnız olabilirdiki? Aşık olmak neydi? Bilmiyordu! Bu zamana kadar güçlü kalmayı başaran bir kızın hikayesi... Hiçbir kitabı kapağına göre yargılayamazsın. ~~Yağmur çaglı ~~