4. mijn nieuwe job

5 0 0
                                    

Er is iets mis.. er ontbreekt iets. In mijn leven.. ik weet niet wat.. kun je helpen?
------------------------------------------------------
- "Heej.. Hoe is't op school?" vroeg Fatima. Want we zitten op andere scholen.
- "euhm.. Goed?"
- 'hoe bedoel je,goed? Is er niks speciaals gebeurt?"
- "euhm.. Jawel. je weet wel,ik kocht een nieuwe gsm woensdag. Toch? Awel,die heb ik vrijdag kwijtgeraakt op school. tijdens de laatste les. Ik vroeg op de secretariaat of zij hem hadden,maar neen. Maandag meschien. Hopelijk! want die gsm koste € 150 ! En ik.." we waaren nog een beetje aan het babbelen over jongens en zo voort...

donderdag

jaaj. ik heb mijn GSM!


2 jaar later

pijn Leiden is natuurlijk niet leuk. zeker als het om je hart gaat. daarom werd ik de jongste psycholoog op de wereld. 15 jaar oud. ik praat met jongeren die even oud zijn als ikke. de leukste groep vind ik van de kinderen die hun naam hebben veranderd omdat ze psychopaaten zijn. te veel om op te noemen.. ik vond het eigenlijk niet zo'n slecht idee, en wou het ook. maar dan zou iedereen denken dat ik psychopaat ben. al die kinderen hebben rare namen. zoals, Masky,Ticci Toby, Louching Jack, Eyelesd Jack,... de oudste waar ik mee omging was een man van ik denk 34. hij heette Slenderman. iedereen die zijn naam heeft veranderd in iets raars, noemt hem... papie? did is gewoon zooo raar.. ik heb een iedee om mijn vriendinnen te uitnodigen,en voor te stellen aan die psychopaten. die kinderen zouden zich eens normaal voelen. Fatima doe ik morgen. zeker weten!

als je het door mijn ogen bekijktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu