Het is vrijdag. Ik heb vrij voor school,vakantie. Daarom mogt ik blijven in het psychiaater. Ik bedoel... slapen. Om 16 uur ga ik weer met de psychopaaten praten. Vandaag heb ik: Eyeless Jack, Ticci Toby, en Hoody. Nu is het 3 uur,en ik moet me kammen. Mijn kamer ligt naast die van Eyeless Jack. Er is er een Klein raampje tussen onze kamers,en ik kan steeds kontroleren wat hij doet. Niks ergs.. nu ga ik mijn haar kammen. Knippen? Hm.. neen. Boven mijn bed hangen tekeningen van de dood, tot aan het plafond. Ik lijk wel een psychopaat.. ☺ lol. Voor nog ga beginnen met de psycho's ga ik nog effe iets eten. Ik heb echt wel honger. Ik zal wel chips kopen,om de hoek is er een Klein winkeltje met snoep en Co. Het weer was koud,dus ik stapte snel. Net op tijd,kwam ik terug. Ik deed mijn jas uit,deed mijn sluffen aan,en ging naar de psycho's. Mijn haar zat in de war door het regen. E.Jack (Eyeless Jack) keek door het kleine rampje tussen onze kamer. Haha,ik zat overal gehaast te lopen.. ik zag E.Jack springen,hij wou zeker dat ik langskwam. Toen ik binnenkwam in het lokaal waar we gingen ontmoeten,zat iedereen al te wachten. Ik ging op de stoel zitten,en iedereen zat te lachen.
"Wat? Waarom lachen jullie?" Vroeg ik,en ze beleven maar lachen.
"Okeee.." ik lachte.
"Je-hihi-je haar zit in de war." Zei Toby. Alsof ik da niet wist.. ik had niet erns tijd om het de kammen! Ik borstelde mijn haar nog even snel met mijn vingers en zei, " ja, sorry. Ik had de tijd niet om mijn haar te kammen.." iedereen keek nog steeds naar mij. "Euhm.. Ik was in een snoep-winkel. Wilt er iemand snoep?" vroeg ik. "jaaa!" riep iedereen. Dus, ik deelde het snoep uit. Net toen de jongens begonnen te eten, kwam een vrouw gehaast in.
" je..je moet bij een spetiale patiënt langskomen. Die patiënt mag niet hier komen.." zei ze gestrest. "Waar?" vroeg ik. "In de stal." ik keek haar raar aan. Dan kijk ik naar de jongens. Ze kijken haar ook raar aan,en dan naar mij. "Moet dat nou echt??" een van de jongens. "Ja, sorry. Ik vraag wel of ik de volgende keer wat langer bij jullie kan blijven om tijd in te halen." zei ik,lachte, en vertrok. In de stal zat een roze...