15.

143 22 8
                                    

Dnes už druhý diel :o
Aj keď je práve 22:37 keď sa púšťam do písania ale pššt :'D
To je len detail :'D

Dnes už to bude zas diel z pohľadu Matta (:x) ale to nevadí :'D
Ja neviem, čo by som vám tu ešte napísala :o
Dnes ste boli asi všetci doma, že?
Dúfam, že ste si tento deň užili a nesedeli celý deň doma ako ja :'D

10+ votes, 3 komentáre a pridám novú časť

A. ⚓

Matthew's POV

„Daj mi pokoj Daisi." odstrčil som ju od seba už asi tretí krát za tento deň.
Stretli sme ju s Jacobom v nákupnom centre a od vtedy sa jej nie a nie zbaviť.
A ešte k tomu tu teraz bola Sky.
V mojom živote nemám ani deň pokoj !

„Idem domov. Majte sa." hodil som peniaze na stôl a čo najrýchlejšie som sa snažil odísť.
Hneď ako som vyšiel z kaviarne, všimol som si kúsok pred sebou Sky.
Rýchlim krokom som došiel až za ňou a chytil som ju za ruku (bola by sranda ak by to nebola Sky, no). Otočila sa a usmiala sa na mňa.
Počkať... Ona sa usmiala?!

„Ďakujem, že si sa ma zastal." stlačila mi ruku.

„A prečo by som nemal? Milujem ťa a tamtá krava sa nám nebude starať do vzťahu." pobozkal som ju na líce.

„Aj ja ťa milujem."

„Eh... Čo tie šaty, ktoré si si kúpila?" chcel som vziať jej tašku ale ona ju odtiahla.

„Uvidíš zajtra." vyplazila mi jazyk a odomkla biele BMW pred sebou.

„Tak ideš?" spýtala sa a otvorila dvere na strane spolujazdca.
Len som prikývol a nastúpil.

_____________________________

„Noták Matt... Potrebujem aby si tam naňho dal pozor. Vieš aký je Jacob. Keď to preženie s alkoholom tak je ťažké ho dostať domov." prosila ma Amber a pozerala sa na mňa psími očami. Pozrel som sa na Sky, ktorá len prikývla.

„Tak dobre." povzdychol som si.

„Za hodinu odchádzate tak sa bež obliecť." hnala ma Am do izby.

„Veď už idem..." prevrátil som očami a zo skrine som vyhrabal čierne rifle a károvanú košeľu.

„Sekne ti to." začul som Sky keď som vošiel do kuchyne.

„Eh... Ďakujem?" znelo to ako otázka a Sky sa zamračila. Otvoril som chladničku a vybral som z nej koláče, ktoré nám doniesla Amber.
A musím povedať, že chutili úžasne !

_________________

Za hodinu prišiel konečne Jacob s troma kamarátmi, ktorý sa mi predstavili ako Oliver, Jack a Christian.
Oliver mal hnedé vlasy a vysokú postavu.
Jack bol malý a bol to blondiak.
Christian (a toto si zapamätajte (hlavne tý, ktorý budú čítať môj nový príbeh)) bol hnedovlasý, vysoký muž, ktorý pôsobil namyslene. A tak som sa o ňom dozvedel, že je bohatý a vlastní obrovskú firmu známu po celom svete.

A takto sa začala Jacobova rozlúčka zo slobodou, na ktorej som sa vôbec nezabavil.

My life with SkyWhere stories live. Discover now