~2~

148 10 0
                                    

Okuldan çıktıktan sonra eve gittik,okulda sınıfımızı falan öğrendik sonra kitapları ve dolap anahtarlarımızı verdi mudur.

Şimdide öykü ve ben salonda bos bos duruyorduk saat 11 falandı ve okula gitmiyicektik yarın çünkü okul formalarını yarın alcaktık.

Öykü bir anda ayağa kalkıp "kalk hazirlan bara gidiyoruz" dedi

Çokkkk canim sıkıldıgi için "tamam,namusumuzu kirletmeyecek şeyler giy" derken gülmeye başladım.

"Ha ha çok komik" dedi ve göz devirdi "hem bu benim tar.." anladık senin tarzın o dedim ve göz devirdim.

"Aferin" dedi ve yukari odasina cikmaya başladı bende arkasından kendi odama çıkmaya başladım.

İdama çıktıktan sonra düzleştiriciyi şarza taktım,sonrada dolabımla bakışmaya başladım en dipdeki askıda olan,kırmızı mini bir elbise vardı hayır çok abartili zaten öykü almisti,siyah deri sortumu cıkardim birde transparan bir gömlek,off bu hiç olmaz,en sonunda siyah mini arkasında kalp olan elbiseyi elime aldım-multi- şimdide makyaj masama oturdum

Saçımı düzleştirdim ve ince bir kuyruklu eyeliner çektim dudağımada kirazlı lip-balmı sürdüm işte hazırdım.

Fakat aynaya baktığımda saçlarımın arkadaki dekolteyi kapattığını görünce düzleştirmiş olduğum saçlarımı üstten at kuyruğu yaptım ve bir tutam saçı etrafına doladım asıl şimdi hazırdım.

Aşşağı indiğimde öykü çoktan hazırdı.

"Hadi gidelim" dedim

"Zaten seni beklerken taksiyi çağırmıştım" dedi ve ayağa kalktı

Birşey demedim ve kapiyi kilitleyip evden çıktik.

Taksiye binip "barlar caddesi" dedi öykü

"Orası neresi?"

"İstanbulun en işlek barlarının olduğu yer"
Birşey demeden telefonumla oynamaya başladım.

Taksiden inip caddeye göz attım,oldukça gösterişliydi "eee hangisine gircez"dedim

"Beni takip et" dedi ve önden ilerleyip havalı havalı yürümeye başladı.sadece ve sadece göz devirdim.

Bara girmeden önce kapıdaki adamlar birşeyler falan sordu,TC mizi istedi ve içeri girdik.

İçerisi leş gibi sigara korkuyordu ama ben sadist bir kız gibi sigara kokusunu içime çektim ve içimden mal mal gülmeye başladım.

Öykü bar taburelerine oturunca bende Yanına oturdum. "Bir viski" dedi bende "kokteyl lütfen" dedim ve sırıttım.

İçkilerimizi içerken barmene bakıyordum ben çünkü değişik değişik içkiler koyuyordu ve tuhaf tuhaf hareketler yapıyordu içkileri doldururken.

"Bir tane daha" dedi öykü

"Yavaş ol" dedim bende barmene bakarken.

"S*ktir et"

"Hii sarhoş olursan seni eve kadar götüremem,yatarsın burada"

"Asıl sen kendine dikkat et"

"Ne mana,ben az icerim zaten" dedim ve başımı ona çevirdim.

"1 bardakla sarhoş oluyorsun"dedi ve yenilenmiş içkisinden bir yudum alıp devam etti "bense 10 bardağa kadar çıkabiliyorum"

"Offf iyi be,ne halin varsa gör" dedim ve başımı tekrardan barmene çevirdim.

"Beni kestiğini düşüneceğim artık ufaklık"dedi barmen ağzım on beş karış açıldı ve; (beş karış çok sıradan hsjndjs :D😂)

"Ne seni kescem be,yaptığın iş tuhafıma gitti,yani daha öncede gördüm ama barmenleri daha doğrusu insanların neyi nasıl yaptığını merak ederim"

"Peki" dedi sırıtarak ve önümdeki bardağı yeniledi.

"Teşekkürler" dedim ve sırıttım

"Rica ederim ufaklık"

"Sensin ufaklık!maymun surat"

Gülmeye başladı "ne dememi istersin?"

"Yağmur" dedim sırıtırken

"Bende erdem"

"Memnun oldum"

"Bende memnun oldum ufaklık,ah pardon Yağmur" sadece güldüm ve telefonumla oynamaya başladım,temple run oynuyordum rekora koşarken arkamda bir nefes hissettim

"Vayy,okuldaki Bücür buralardadamı takılırmış?" dedi boynumdaki nefes
Kafamı arkaya çevirdim ve burunlarımız birbirine deydi diyemeyeceğim değmedi.

"Kes sesini,sensin Bücür,ayrıca buralar bizden sorulur" dedim

"Daha önce hiç görmemiştim" dedi dediklerini yüzüme üfleyerek.ve sonrada yanımdaki tabureye oturdu.

"Çünkü bay beyinsiz izmirden İstanbul yeni taşındık"

"Beyinsizmi? Yakışık.."

"Off anladık yakisikliyi tercih ederdin"dedim ve göz çevirdim

"Aferin,zeki kız" dedi ve önümdeki içkiyi kafasına dikti sonrada "içe içe bunumu içiyorsun"

Heceleyerek "sa-na-ne" dedim

"Kesin hemen sarhoş olucağın içindir"

"Ha-ha çok komik!"

"Evet" dedi ve sırıttı.

"Ne işin var senin burada?"dedim konu açılsın diye.

"Sen neden geldiysen o yüzden geldim diyemeyeceğim çünkü çok daha farklı şeyler için geldim" dedi ve pis pis kızlara baktı.

Omzuna vurup gülerek "muzur" dedim

"Eee ne yapalım" dedi ve malca baktı.

"Git kızlarla takıl abi. Banane napcaksan?"

"Vayy abi falan"

"Mal lafın gelişi abi"

"İyi neyse ben eve gidiyorum"

"Bu saatte mi?" dedim şaşırarak ve telefonumdaki saate baktım.

"Sıkıldım" deyip omuz silkti ve ardından devam etti "belki kerhaneye giderim"

"Eylence anlayışına sıçıyım" dedim ve güldüm.

"İstersen senlede eğlenebilirim"

"Ya bi git,Allah aşkına,git eğleniceğin kızla oyna" dedim ve kafasına vurdum.




Egocu Öküz(düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin