Okul çıkışıydı, herzamanki gibi eve dönüyordum. Sıradan bir gündü taki büyük bir patlamayla her şey değişene kadar. Patlama en basta buyuk bir işik patlamasindan ibaretti ardindan sicaklaşmaya basladi ve en sonunda her yer büyük bir şok dalgasi ile sarsildi. Şok etkisi yüzünden savrulmuş ve bir yikintinin icine duserek bayilmişim. Yari ruya yari gercek bazi sesler duydum en cokta abimin sesi, ama bu imkansizdi o ölmustu...
Ayıldığımda abim-Leo- yatağımın yanında ayakta bekliyordu. Leo? Sen,nasıl ? 2 sene once gozlerimin önünde ölmüstün." "Aciklamam gereken cok sey var William. Bunu yapmak zorundaydım. Teşkilatta kalabilmek icin ailevi bağlarimi mumkun olduğunca koparmaliydim." "Ama gozlerimin onunde oldun." "Seni buna inandirmak icin gercekci olmasi gerekiyordu, ozur dilerim William fakat birdaha seni asla birakmiyacağim hep yaninda olıcağim." "Annem, o nerede ?" "Uzgunum William annemiz kurtulamadi. Radyasyon bombasi insanlarin buyuk coğunluğunu oldurdu. Dünyanın yarisini collestirdi. Teşkilatta bunun icin calisiyorduk fakat ne zaman olicağini bilmiyorduk. Uzaylilar-Mag'ler- dunyamiza saldirdi. Bunu yapicaklarini biliyorduk fakat engelleyemezdik." Annem olmustu. Yillar once babami kaybetmistim, 2 yil oncede abimi kaybetmistim-en azindan simdiye kadar oyle saniyordum-birde annemi kaybetmeyi kaldiramazdim. Yataktan firladim ve hizlica kapidan disariya kostum. Leo arkamdan sesleniyordu ama ne dediğini tam olarak anlayamiyordum. Aklimdan gecen tek şey kacmakti. Bu bir kabus olmaliydi. Nereye gittiğimi bilmeden uzun koridorlardan kostum. Bazi odalarda insanlar vardi. Ve bazilari yaniyormuydu sanki ? O an bu dikkatimi dağitsada durmadim kostum. Acil cikis kapilarindan gectim ve disariya ciktim. Bir anda basim dondu, oksurmeye basladim hava cok kirliydi ve sanki çölde gibiydik. Fakat yaklasik 200 km ileride Empire State binasi goruluyordu fakat kumlara batmisti. Sanirim hava zehirliydi. Kendimi iyi hissetmiyordum. Hemen geri iceri girdim. "Bu bir kabus William uyanicaksin." diye sayiklamaya basladim. Leo'nun sakinlestirici ve kederli sesini duydum "Keske sana bunun bir ruya olduğunu soyleyebilsem William fakat bu gercek. Dunya artik bu halde ve insanliğin buyuk bir kismi oldu. Geri kalan insanlar fazla radyasyondan dolayi ozel gucler kazandi. Bazi kisilerde ayni olsada kisiden kisiye değisen pek cok farkli ozel guc kazandik." Elinde bir ates topu belirdi bir an korktum, paniğe kapildim fakat aci cekiyormus gibi değildi." Bunu nasil yapiyirsun ?" "Dediğim gibi kurtulan insanlar ozel gucler kazandi benimki ateşi kontrol edebilmek. Haydi gel benimlede senin ozel gucun neymis ona bakalim." Ve yurumeye basladi. Bende pesine takildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Radiation
Science FictionUzaylilarin(Mag'lerin) Dunyaya yuksek radyasyonlu bomba atmasi sonucu insanlarin buyuk bir kismi olmus, Dunyanin yarisiysa collesmistir. Insanliğin geri kalani ozel gucler kazanmistir...