Arkadaşlar bu benim ilk hikayem . Yazım hataları felan olabilir şimdiden Özür dilerim... umarım beyenirsiniz... :)
Havalimanin dan indiğimizde sanki anılarım depreşmiş gibi oldu. Her nekadar Sidney alışsamda kendi ülkem gibisi yok. Sidney okulumu,arkadaşlarımı geride bırakıp tekrar türkiyeye geldim. Buraya gelme sebebim annemle babamın boşanma davaları. İlkten boşanma larına karşıydım ama 10 gün önceki olay bardağın son damlasıydı. Ofiste babamı başka bir kadınla o halde gördüğümde,annemin doğum günüydü ve annemde yanımdaydı. Sonunda bu dün son buldu. Asya ile havalimanindan çıktığımız gibi taksiye bindik. Taxsiciye evin adresini verip dışarıyı sevretmeye başladım. Annemin kaldığı evin yani eski evimizin önüne geldiğimizde parayı verip indik. Asya nin bagajdan bavullarıalmasına almasına yardım ederken Telefonumum sesiyle irkildim.arayan dedemdi
"Efendimmm dede" diye seslendim. Dedemi çok seviyorum. Her ne kadar annemle konuşmasalarda Dedemi seviyorum.
"Merak ettim sizi indiniz mi ?"
"Yarım saat oldu ineli şimdi de bavulları eve taşıyacağız."dedim ve hemen ardından annemin sesini duyunca kapatmak zorunda kaldım.
"Dede,şimdi kapatmam lazım ben seni sonra ararım." Dedim ve telefonu kapatıp asyaya bavulları taşımasına yardım ettim.
Eve girdiğimde direk bavulları odamıza çıkardık.odamdan çıkıp teker teker bütün odaları gezmeye başladım. özlemişim buraları ya .
Tekrar odama çıktığımda bavulları yerleştirme zahmetine girmedim sonuçta 2 gün sonra yani pazartesi yeni okulumuz için o civarlarda bir ev tutucağız. Aslında annemin evde tek kalması içime hiç sinmiyor ama mecburen alışcaz.
"Derin evin manzarası çok güzel dimi" diye sorduğunda Asya'ya dönüp baktım. Yüzümde kocaman gulümsemeyle bana bakıyordu. Asya benim için her herşey diye bilirim. Amcam ve Yengem trafik kazasında öldüğünde asyayı biz aldık, 12 senedir beraberiz. Okulda asyayı hep korurdum. Saf olduğu için herkes onu kullanırdı. Okuldayken çok kavga etmişliğim var. Sırf babam okula gelsin, onu göreyim ,benimle ilgilensin isterdim. Çocuk aklı işte...
Son yaşadığımız olaylardan sonra bende çok değiştim ve bişeylerin farkına vardım.
"Çok güzel ama biliyosun bir, iki gün kalcaz."
"Sence ev bulabilir miyiz ? Bayağı değişti sonuçta burası hem bulsak bile kirası nekadar dır ki "sesi Üzgün ve Umutsus çıktı. Omzuna hafiften vurarak.
"İsteyip te yapamayacağımız ne var !?"
Kıyafetleri yerleştirip odadan çıktığımız da asyaya dönüp.
"Ben markete gidip bişeler alcam. Hem burayı hatırlamış oluruz sende gel istersen " diye sordum
"Elif Yengeme yardım edicem. Sen git." Başımla onaylayıp odama geçtim.
Yeni yerleştirdiğim kıyafetlere göz gezdirip mini siyah eteğe mı ve üstüne krem rengi gömlek giyip kolarını sıvadım. Ayagıma bağcılık tapuklu botlarımı giydim ve saçlarımı açık bırakıp çıktım.
Gelirken bu civarlarda bir market gördüm tam olarak nerde olduğunu kestirmeye çalışırken karşıma serseri tipli tahminen benim yaşlarım da gençler çıktı. Aslında yolumu değiştirirdim ama bunlar için degiştircek bir sebep yok. Düsunculerimden ayrılıp onlara baktığımda onlarda bana baktığını fark ettim.
"Oooo güzellik senin gibiler buraya gelirmiydi yaa"dedi ,pic bide sırıtıyor.
Şuan ki sinir katsayım en yükseğeçıkmış durumda. Ama sakın olmam lazım sonuçta ne demişler , öfkeyle kalkan zararla oturur." Azıttıysan başka kapıya seni alacak bir sürü sürtük vardır Nasıl olsa değil mi ? " yanlarından hızla geçmeyi planlarken hakkımda ileri geri konuşruklarını duydum. Tam yanlarına gidecektimki olayı büyütmeye gerek olmadığını kendime hatırlatıp direk uzakalştım.
1 saattir marketi arıyorum ama hala bulabilmiş değilim. Sokakta sessiz bir şekilde yürümeye devam ederken önüme tontiş teyzeler çıktı. Bende böyle yürüye yürüye marketi bulamicamı anlayıp teyzelere sormaya karar verdim.
"Pardon Teyzecim bakarmısn ?"
"Bana mı dedin yavrum."
"Teyzecim buralarda market var mı acaba" eğer market yoksa şuracıkta bayılırım. Teyze nin cevabına bütün içtenlikle gülümsedim."İki sokak ilerde kızım" teşekür edip tekrar yürümeye başladım. Hava sıcak olmasına rağmen hafiften rüzgar esiyor. En sevdigim hava. Rüzgar sanki tenimi okşuyormuş hissini vermesi ve saçlarımın ucuşması çok hoş bir his. Bir an da kulağıma gelen çığlık sesiyle durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEMİN İLK YAĞMURU #wttys2016
Novela JuvenilBen ateş ' im. Bana her yaklaşanı yakarım. Sende yakınımda ne kadar olursan o kadar yanarsın. Senin yanmana izin veremem. Senide kendim gibi yakamam... =Savaş Arkın=